گوشی موبایل

وان پلاس آیس 3 پرو یک گوشی برتر نسبت به وان پلاس آیس 3

وان پلاس در نظر دارد بزودی عضو جدیدی از سری Ace 3 را معرفی کند. دستگاه مورد بحث آیس 3 پرو نام دارد که به تازگی در یک گزارش جدید رویت شده است.

این برخی جزئیات کلیدی در مورد گوشی هوشمند چون دوربین، چیپ ست و موارد دیگر را آشکار کرد. بنابراین همه مواردی که باید بدانید در اینجا آمده است.

این خبر از ایستگاه چت دیجیتال که اطلاعات را در Weibo به اشتراک گذاشته، بدست آمد. طبق گزارش‌ها، انتظار می‌رود OnePlus Ace 3 Pro دارای صفحه نمایش اولد 6.78 اینچی با رزولوشن 1.5K باشد که در جلوی آن یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار دارد. این حسگر احتمالاً در یک حفره وسط نمایشگر قرار می گیرد. در همین حال، قسمت عقب دارای سیستم دوربین سه گانه با پیکربندی 50MP+8MP+2MP خواهد بود.

وان پلاس آیس 3 پرو یک گوشی برتر نسبت به وان پلاس آیس 3

شایعه شده که OnePlus Ace 3 Pro به پردازنده کوالکام Snapdragon 8 Gen 3  مجهز می شود. مشاور همچنین اضافه کرد که یک بسته باتری بزرگ با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 100 وات انرژی این دستگاه را انرژی می بخشد. طراحی نیز در حال تغییر بوده زیرا این برند می تواند بدنه بافت دار جدیدی را به کار گیرد.

بر اساس آنچه تاکنون می دانیم، این مدل می تواند دارای یک بسته باتری 5940 میلی آمپر ساعتی باشد. مشخصات فاش شده نیز با گزارش قبلی ما مطابقت دارد. انتظار می رود صفحه نمایش آن توسط BOE تولید شود و نرخ نوسازی 120 هرتز را ارائه می دهد. DCS پیشتر چیپست Snapdragon 8 Gen 3 را نیز معرفی کرده بود. دستگاه به عرضه نزدیک می شود، بنابراین برای اطلاعات بیشتر همراه باشید زیرا زمانی که اطلاعات بیشتری در مورد این دستگاه در دسترس باشد، بروز خواهیم کرد.

وان پلاس هر سال نسل جدیدی از گوشی های آیس خود را معرفی و عرضه می کند. گوشی هایی که مشخصات کلیدی برجسته دارد. پیش بینی شده بزودی اخبار بیشتری دردسترس قرار گیرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا