گوشی موبایل
موضوعات داغ

روش استفاده از شارژ بی سیم در گوشی سامسونگ

دستگاه‌های امروزی سامسونگ، از جمله جدیدترین گوشی‌های گلکسی، ساعت‌های هوشمند سامسونگ و حتی هدفون‌های سامسونگ سازگار ، همگی با شارژ بی‌سیم کار می‌کنند.

دستگاه خود را روی پد سمت راست قرار دهید تا به خودی خود شارژ شود. این باعث صرفه جویی در زمان و فرسودگی کابل های شما می شود – اما مهم است که ابتدا بدانید چگونه کار می کند. راهنمای ما تمام اصول اولیه را شرح می دهد تا شما برای هر نوع شارژ بی سیم سامسونگ آماده باشید.

اصول شارژ بی سیم

اگر در درجه اول به پیچ و مهره های شارژ بی سیم علاقه مند هستید، در اینجا نحوه شروع به کار آورده شده است.

مرحله 1: مطمئن شوید که یک دستگاه سامسونگ سازگار دارید. برای گوشی‌ها، این بدان معناست که گلکسی اس 6 یا جدیدتر، گلکسی نوت 5 ، گلکسی نوت 8 یا جدیدتر، یا مدل گلکسی زد فلیپ یا فولد داشته باشید. دستگاه های سری Galaxy A سازگار نیستند.

برای هدفون‌ها، Galaxy Buds، Buds 2، Buds+، Buds Live و Buds Pro همگی با شارژرهای بی‌سیم کار می‌کنند.

مرحله 2: یک شارژر بی سیم سازگار دریافت کنید . دستگاه های سامسونگ از استاندارد مشترک Qi استفاده می کنند، بنابراین اکثر شارژرهای بی سیمی که پیدا می کنید باید کار کنند. با این حال، شارژرهای جدیدتر به احتمال زیاد از سرعت شارژ سریع‌تر پشتیبانی می‌کنند. همچنین می‌توانید شارژرهایی دریافت کنید که می‌توانند چندین دستگاه را به طور همزمان شارژ کنند، مانند Charger Trio، تا تلفن، ساعت و هدفون سامسونگ را به طور همزمان شارژ کنند.

مرحله 3: پد شارژ خود را به برق وصل کنید و دستگاه سامسونگ خود را در بالای آن قرار دهید و پشت آن رو به شارژر باشد. هنگامی که شارژر به دستگاه متصل شد، باید یک چراغ نشانگر روشن شود. ممکن است مجبور شوید دستگاه را تا زمانی که این چراغ نشانگر روشن شود تغییر مکان دهید.

charger indicator light

مرحله 4: صبر کنید تا دستگاه شارژ شود. در حالی که شارژرها متفاوت هستند، یک چراغ نشانگر قرمز یا آبی ثابت معمولاً به این معنی است که چیزی هنوز در حال شارژ است و چراغ سبز به معنای پایان شارژ دستگاه است.

anker magnetic wireles charger maggo use

نکات مفید برای شارژ بی سیم

شارژ بی سیم ساده است، اما چند نکته وجود دارد که همه باید بدانند تا این فرآیند تا حد امکان راحت باشد.

مرحله 1: شارژ بی سیم می تواند روی کیس ها کار کند … اما نه همه آنها. قاب‌های نازک‌تر به شارژ بی‌سیم اجازه کار می‌دهند، اگرچه ممکن است لازم باشد موقعیت مکانی بالای سیم‌پیچ شارژ را دوباره بررسی کنید. کیس های ضخیم تر می توانند با مشکلاتی مواجه شوند، به خصوص کیف های چرمی ضخیم یا مواد مشابه. اینها می توانند تا زمانی که شارژرهای بی سیم را خارج نکنید از کارکردن آنها جلوگیری کنند. کیس ها باید به طور خاص بگویند که با شارژ بی سیم سازگار هستند. ما راهنماهایی برای موارد مورد علاقه خود داریم که می توانید گزینه های بیشتری پیدا کنید.

مرحله 2: شارژرهای بی‌سیم معمولاً در یک نقطه می‌مانند، به این معنی که باید مدتی را صرف انتخاب مکان مناسب متناسب با عادت‌های روزانه خود کنید. برخی شارژرها را در کنار تخت خود ترجیح می دهند، جایی که دستگاه ها می توانند هنگام خواب شارژ شوند. دیگران آنها را روی میزها یا دفاتری ترجیح می دهند که دستگاه ها می توانند در حین کار شارژ شوند. گاهی اوقات یک مکان مرکزی روی پیشخوان یا قفسه ورودی ایده آل است.

مرحله 3: اگر در کنار تخت خود شارژ می کنید، مراقب چراغ های نشانگر روشن باشید. برخی از LED های نشانگر کم و بیش محجوب هستند، اما برخی دیگر روشن هستند و اگر می خواهید بخوابید می توانند آزاردهنده باشند. اگر برای تهیه شارژر دیگر دیر شده است، همیشه می توانید نشانگر را با یک تکه نوار بپوشانید تا مزاحمت برطرف شود.

مرحله 4: وات شارژر نشان می دهد که با چه سرعتی می تواند دستگاه ها را شارژ کند. در حال حاضر، برای سریع‌ترین سرعت ممکن، شارژر بی‌سیم خود حدود 10 تا 15 وات می‌خواهید. توجه داشته باشید که برای شارژرهای چند دستگاهی، وات معمولا بین سیم پیچ های شارژ مختلف تقسیم می شود، بنابراین این اعداد به طور طبیعی بیشتر خواهند بود.

powershare in action

از Wireless PowerShare سامسونگ برای کمک به شارژ لوازم جانبی خود استفاده کنید

شما نمی توانید همیشه نزدیک یک شارژر بی سیم باشید، اما راه حل دیگری برای آن وجود دارد. می‌توانید Wireless PowerShare را در اکثر دستگاه‌های جدیدتر سامسونگ پیدا کنید. این به آن دستگاه ها اجازه می دهد تا به عنوان شارژرهای بی سیم از راه دور برای سایر دستگاه ها عمل کنند. این بدان معناست که می‌توانید در حین حرکت برای دستگاه خود یا دستگاه دوستانی که رو به اتمام است، به‌صورت بی‌سیم شارژ کنید. در اینجا نحوه فعال کردن آن آمده است.

مرحله 1: باتری خود را بررسی کنید. قبل از استفاده از Wireless PowerShare، تلفن سامسونگ شما باید حداقل 30٪ یا بیشتر شارژ شود.

مرحله 2: برای باز کردن تنظیمات سریع ، انگشت خود را از بالای صفحه به پایین بکشید . سپس دوباره انگشت خود را به پایین بکشید. باید گزینه ای برای روشن کردن Wireless PowerShare با نماد باتری و فلش مشاهده کنید. آن را انتخاب کنید.

اگر این نماد را نمی بینید، بررسی کنید که گوشی سامسونگ شما به روز باشد. به بخش سفارشی سازی تنظیمات سریع بروید تا به صورت دستی آن را اضافه کنید. این را می‌توانید در گزینه‌های بیشتر ، سه نقطه عمودی در منوی تنظیمات سریع پیدا کنید .

wireless powershare option

مرحله 3: دستگاهی را که می خواهید شارژ کنید در پشت تلفن Wireless PowerShare ظرف 60 ثانیه پس از روشن شدن PowerShare قرار دهید (مجدداً، قاب های ضخیم ممکن است از کارکرد این ویژگی جلوگیری کند). PowerShare با اکثر دستگاه های سازگار با Qi کار می کند، بنابراین مهم نیست که دستگاه دیگر سامسونگ باشد یا نه. حتی می توانید گوشی های دیگر را از این طریق شارژ کنید.

منبع
digitaltrends

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا