گوشی موبایل

Nothing Phone 2a Special Edition: جسورانه، رنگارنگ و بحث‌برانگیز!

هیچ چیز Phone 2a Special Edition را با طرحی منحصر به فرد و رنگارنگ عرضه کرد که واکنش‌های متفاوتی را در پی داشته است.

این نسخه ی ویژه همان مشخصات مدل استاندارد 2a را دارد، اما با ترکیب رنگ‌های قرمز، زرد و آبی که پیش‌تر به صورت جداگانه در محصولات Nothing استفاده می‌شد، ظاهری جسورانه و چشم‌نواز ارائه می‌کند.

برخی از این طراحی استقبال کرده‌اند و آن را زیبا و الهام‌بخش می‌دانند، در حالی که برخی دیگر آن را ناخوشایند و زننده می‌دانند. این موضوع در شبکه‌های اجتماعی به بحث داغی تبدیل شده است.

nothing-phone-2a-special-edition

جدای از بحث‌ها پیرامون طراحی، Phone 2a Special Edition دارای مشخصات قابل قبولی از جمله نمایشگر 6.7 اینچی AMOLED 120 هرتزی، چیپست Dimensity 7200 Pro، دوربین‌های دوگانه 50 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی است.

این گوشی با قیمت 349 پوند / 27999 روپیه / 379 یورو به صورت محدود از طریق وب سایت Nothing و فروشگاه‌های حضوری این شرکت در دسترس است.

nothing-phone-2a-special-edition

در حال حاضر، نسخه ی ویژه برای خرید مستقیم در ایالات متحده در دسترس نیست، اما علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت هشدار در مورد زمان عرضه آن ثبت نام کنند.

Phone 2a Special Edition فارغ از اینکه مورد پسند شما باشد یا نه، بدون شک توجه‌ها را به خود جلب کرده و در مورد طراحی گوشی‌های هوشمند بحث‌های جدیدی را به راه انداخته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا