گوشی موبایل

وان پلاس 13 به نمایشگر پروضوحی مجهز است

وان پلاس در حال حاضر روی گوشی پرچمدار وان پلاس Ace 3 Pro برای بازار چین کار می کند. انتظار داریم این دستگاه به عنوان یک گوشی پرچمدار مقرون به صرفه دارای پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 باشد.

این دستگاه ممکن است اواخر این ماه یا در ماه جولای عرضه شود و با گوشی هایی مانند ردمی K70 Ultra، آیکیو Neo 9S Pro+ و ریلمیGT 6 رقابت کند. چند ماه بعد از Ace 3 Pro، وان پلاس از وان پلاس 13، نسل بعدی گوشی پرچمدار چین رونمایی خواهد کرد. امروز، ایستگاه گفتگوی دیجیتال اطلاعاتی کلیدی در مورد دستگاه را به اشتراک گذاشت.

طبق گفته DCS، وان پلاس 13 دارای یک صفحه نمایش سفارشی با مشخصات بالا 2K 8T LTPO است که یک صفحه نمایش بومی درجه یک است. پست قبلی Weibo توسط همین منبع نشان داد که وان پلاس 13 می تواند به صفحه نمایش 6.8 اینچی OLED مجهز شود. این طراحی شامل یک صفحه نمایش تقریباً مسطح با پوشش شیشه ای خمیده ظریف است که سایز معمولی بزرگ را با تجربه بصری بهبود یافته در مقایسه با مدل امسال ارائه می دهد.

وان پلاس 13 به نمایشگر پروضوحی مجهز است

سیستم دوربین وان پلاس 13 شاهد ارتقاء متوسطی خواهد بود که دارای یک دوربین سه گانه پریسکوپ 50 مگاپیکسلی است. یک پیشرفت قابل توجه برای وان پلاس 13 گنجاندن یک باتری فوق العاده بزرگ است که نوید عملکرد و طول عمر بهتر را می دهد.

لازم به یادآوری است که وان پلاس 12 به یک باتری 5400 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه Ace 3 Pro آینده دارای باتری 6100 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. احتمالاً وان پلاس 13 ممکن است دارای باتری 6000 میلی آمپر ساعتی باشد. در صحبت در مورد باتری آن، یک گزارش اخیر ادعا کرد که ممکن بوده از شارژ بی سیم پشتیبانی نکند.

بدون شک وان پلاس 13 دارای چیپست اسنپدراگون 8 نسل 4 خواهد بود که پیش بینی می شود در اکتبر سال جاری عرضه شود. شیائومی 15 و 15 پرو احتمالا به عنوان اولین گوشی SD8G4 جهان معرفی خواهند شد. به نظر می رسد که وان پلاس 13 نیز در همان ماه رونمایی خواهد شد و آن را به یکی از اولین گوشی هایی تبدیل می کند که دارای تراشه جدید است.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا