گوشی موبایل

ردمی K80 پرو با حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر اولتراسونیک همراه است

شایعات اکنون شروع به صحبت در مورد گوشی های پرچمدار نسل بعدی کرده اند که انتظار می رود در سه ماهه آخر سال جاری در چین عرضه شوند. انتظار می رود دوگانه شیائومی 15 و 15 پرو مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 در ماه اکتبر معرفی شود. این احتمال وجود دارد که برند فرعی آن، Redmi، سری Redmi K80 را در ماه نوامبر معرفی کند. گزارش های اخیر جزئیات کمی در مورد ردمی K80 پرو منتشر کرده است. یک افشای جدید، توسط مشاور Experience More، اطلاعات بیشتری را در مورد دستگاه منتشر کرده است.

نکته دیگری که فاش کننده به آن اشاره کرد این است که دوربین تله فوتو ردمی K80 پرو از زوم اپتیکال تا 3 برابر پشتیبانی می کند. این یک ارتقاء خواهد بود، زیرا دوربین تله فوتو مدل قبلی از زوم اپتیکال 2 برابر پشتیبانی می کند.

ردمی K80 پرو با حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر اولتراسونیک همراه است

طبق گزارش های قبلی، ردمی K80 پرو دارای یک پنل OLED تخت با وضوح 2K خواهد بود. چیپست اسنپدراگون 8 نسل 4 و باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی انرژی آن را تامین می کند. جزئیات دیگر K80 Pro هنوز فاش نشده است.

انتظار می رود سری Redmi K80 از طراحی جدید در عقب استفاده کند. تا جایی که به جنس بدنه عقب مربوط می شود، انتظار می رود K80 و K80 Pro هر دو دارای بدنه عقب شیشه ای باشند. K70 Pro سال گذشته با قیمت 3299 یوان (455 دلار) معرفی شد. اکنون که انتظار می‌رود گوشی‌های Snapdragon 8 Gen 4 با برچسب‌های قیمتی افزایش یافته وارد بازار شوند، K80 Pro ممکن است قیمت اولیه حدود 3799 یوان (525 دلار) داشته باشد.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا