گوشی موبایل

تصویر شماتیکی شیائومی میکس فلیپ لو رفت

شرکت شیائومی در تدارک چندین مدل گوشی تاشو است که باید به شیائومی میکس فولد و میکس فلیپ اشاره کرد. تاکنون شایعات و تصاویر مختلفی از شیائومی میکس فلیپ تاشو منتشر شده و توانسته تاییدیه 3C را کسب کند.

اکنون این گوشی تصویر شماتیکی آن منتشر شد. در واقع کاربر Digital Chat Station ویبو تصویر شماتیکی گوشی تاشو فلیپ آینده شیائومی را منتشر کرد. به گفته DCS، شیائومی Mix Flip دارای یک صفحه نمایش دارای سایز بزرگ است که امکان چرخش صفحه نمایش را فراهم کرده که هم کاربران چپ دست و هم راست دست به سادگی آن را به کار گیرند.

این گوشی مجهز به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 بوده که در حال حاضر قدرتمندترین چیپست موجود در بازار محسوب می شود. این چیپست عملکرد تقریباً 50 درصدی را در مقایسه با سایر گوشی‌های تاشو به سبک فلیپ، با قابلیت‌های هوش مصنوعی که به طور قابل توجهی پیشرفته است، ارائه می‌کند.

تصویر شماتیکی شیائومی میکس فلیپ لو رفت

تصویر شماتیکی از میکس فلیپ که توسط DCS به اشتراک گذاشته شده طراحی جدیدی را نشان می دهد. صفحه نمایش بیرونی آن بسیار بزرگ بوده و می تواند حدود 4 اینچ مانند صفحه نمایش پوشش Honor Magic V Flip باشد. علاوه بر این، دارای حلقه های دوگانه دوربین بوده که در قسمت بالایی آن یک فلاش LED و یک دوربین وجود دارد. حلقه دوم دومین دوربین عقب هم درون آن جای گرفت. گذشته از آن، این تنها گوشی تاشو خواهد بود که از مشخصاتی منحصربفرد بهره می برد و عملکرد آن را افزایش می دهد.

از نظر دوربین، Mix Flip در دسته گوشی های تاشو فلیپ خواهد بود و عملکرد دوربین برتر را خواهد داشت. طبق گزارش های قبلی، این دستگاه دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS و دوربین تله فوتو OmniVision OV60A با وضوح 60 مگاپیکسلی و زوم اپتیکال 2 برابر خواهد بود. در حالی که هیچ وضوحی در مورد ظرفیت باتری آن وجود ندارد، انتظار می رود که از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا