گوشی موبایل

اولین تصویر وان پلاس Ace 3 Pro منتشر شد

چندین گزارش منتشر شد که می گویند وان پلاس Ace 3 Pro گوشی بعدی وان پلاس  برای بازار چین خواهد بود. این احتمال وجود دارد که برند از این هفته تیزرهای رسمی گوشی را به انتشار درآورد. با این حال، پیشتر تصاویری از این گوشی در Weibo منتشر شده که طراحی آن را در دو گزینه رنگی آشکار می کند.

یکی از کاربران Weibo تصاویری را به اشتراک گذاشته که اولین نگاه به وان پلاس Ace 3 Pro را نشان می دهد. با این وجود، تصاویر گوشی را در گزینه های سفید و آبی به نمایش می گذارند.

وان پلاس Ace 3 Pro را می توان با یک ماژول دوربین گرد در عقب شاهد بود. برخلاف گوشی‌های پرچمدار اخیر وان پلاس، ماژول دوربین Ace 3 Pro با قاب کناری خود ترکیب نمی‌شود. تصاویر دیگر نشان می دهد که دستگاه به صفحه نمایش OLED با لبه خمیده در جلو مجهز شده که وضوح 1.5K را ارائه می دهد.

اولین تصویر وان پلاس Ace 3 Pro منتشر شد

متن چینی توضیح می‌دهد که نمایشگر Ace 3 Pro از چشم‌ها محافظت می‌کند. این ویژگی بهبودهایی در کیفیت نمایشگر، روشنایی، راحتی چشم، طول عمر و صافی دارد و به رتبه DisplayMate A+ دست می یابد. در بخش فنی، دستگاه به اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز خواهد شد. تصاویر همچنین وجود یک نوار لغزنده هشدار در سمت چپ و دکمه های تنظیم صدا و پاور در سمت راست را نشان می دهد.

شایعات ادعا کرده اند که وان پلاس Ace 3 Pro به باتری 6100 میلی آمپر ساعتی با شارژ 100 واتی مجهز می شود. انتظار داریم این گوشی با حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5x و 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 عرضه شود. دوربین سه گانه آن 50 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل و دوربین سلفی 16 مگاپیکسل خواهد بود.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا