گوشی موبایل

تصویر زنده گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 منتشر شد

با افزایش انتظارات برای رویداد Unpacked تابستانی سامسونگ، شایعات و اطلاعات در مورد گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 شروع به انتشار کردند. آخرین مورد از 9to5Google است که تصاویری از واحدهای نمونه اولیه هر دو گوشی (از طریق Sonny Dickson) به دست آورده است. ، برخی از امیدهای زیادی را که قبلاً از گوشی های تاشوی نسل بعدی سامسونگ داشتیم از بین می برد.


تصویر زنده گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 منتشر شد

تصاویر فاش شده از گلکسی زد فولد 6 طراحی را نشان می دهد که به نظر می رسد یک ارتقاء تکراری نسبت به زد فولد 5 فعلی باشد. در حالی که گزارش های قبلی حکایت از یک صفحه نمایش بیرونی کمی گسترده تر داشتند، نسبت ابعاد هر دو نمایشگر تا حد زیادی بدون تغییر باقی می ماند و چین و چروک روی آن وجود دارد. به نظر نمی رسد که صفحه نمایش داخلی بهبود قابل توجهی داشته باشد.

همانطور که در حال حاضر به طور گسترده انتظار می رود، به نظر می رسد که Z Fold 6 فرم جعبه ای تری با لبه های صاف و گوشه های مربعی دارد، اما بقیه طراحی، از جمله چیدمان دوربین سه گانه و قرارگیری دکمه ها، از Z Fold 5 به عاریت گرفته شده است.

به طور مشابه، تصاویر زد فلیپ 6 طراحی جعبه ای تری را به نمایش می گذارند، اما چین و چروک نمایشگر هنوز کاملاً قابل مشاهده است. یکی از تغییرات قابل توجه دوربین های دوگانه کمی بیرون زده در پشت است که به طور بالقوه بر حسگر دوربین اصلی ارتقا یافته تاکید دارد. به نظر می رسد هر دو گوشی بدون هیچ شکافی صاف تا می شوند، اما پیشینیان آنها قبلاً به این موفقیت دست یافته اند.


تصویر زنده گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 منتشر شد

بسیار مهم است که به یاد داشته باشید که تصاویر فاش شده نمونه اولیه یا واحدهای “ساختگی” را به تصویر می کشند، به این معنی که آنها در طول فرآیند طراحی در معرض تغییرات گسترده ای هستند. نسخه نهایی دستگاه ها ممکن است با آنچه در این تصاویر دیده می شود تفاوت های قابل توجهی داشته باشد.

ما پیش‌بینی می‌کنیم که سامسونگ به زودی تاریخ 10 جولای را برای رویداد Galaxy Unpacked خود تأیید کند، جایی که تمام جزئیات مربوط به تاشوهای جدید رسماً معرفی می‌شوند.

منبع
androidauthority

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا