گوشی موبایل

سری شیائومی 14T با همکاری تیانما و شیائومی توسعه پیدا می کند

میلیون ها کاربر در این فکر هستند که سری شیائومی 14T چه زمانی معرفی می شود. اخیرا، لی جون، مدیر عامل شیائومی، سوالی در مورد اینکه چه انتظاراتی از گوشی های هوشمند جدید سری T وجود دارد، پرسیده است.

این نشان می دهد که فاصله زیادی با سری شیائومی 14T نداریم. اکنون Gizmochina به یافته جالبی در مورد گوشی های هوشمند جدید دست یافته است. اکنون در سورس کد HyperOS شیائومی تایید شده که Xiaomi 14T Pro از صفحه نمایش شرکت Tianma استفاده خواهد کرد. 3 نسخه مختلف  شیائومی 13T پرو قبلی دارای پنل CSOT اولد و 1 نوع مدل دارای نمایشگر اولد Tianma هستند.

ما قبلاً مشخصات سری شیائومی 14T را فاش کرده بودیم. اکنون، مشخص شده که کدام سازنده نمایشگر این گوشی های هوشمند جدید را تولید خواهد کرد. تیانما نمایشگرهای سری Xiaomi 14T را تولید خواهد کرد و احتمالاً نمایشگرهای برخی از انواع دستگاه ها را از TCL دریافت می کند. برای مثال، TCL پنل‌های صفحه نمایش را برای 3 نوع مختلف شیائومی 13 تی پرو و ​​تیانما پنل‌های نمایشگر را برای نوع دیگر دستگاه ارائه کرد. همین امر ممکن بوده برای سری جدید 14T نیز صادق باشد. اما باید بگوییم که اطلاعات روشنی در این مورد وجود ندارد. تنها اطلاعات تایید شده رسمی این که همکاری با تیانما در این سری انجام خواهد شد.

سری شیائومی 14T با همکاری تیانما و شیائومی توسعه پیدا می کند

شیائومی خط کد بالا را برای تست تراشه NovaTek 72335 SPI نوشته است. همچنین مشخص شد که این برند تراشه SPI را روی گوشی هوشمندی با نام رمز «rothko_global» آزمایش کرده است. تمامی پنل های تیانما از کنترلر نمایشگر نواتک استفاده می کنند. اسم رمز rothko متعلق به Xiaomi 14T Pro است و این تایید می کند که نمایشگرهای Xiaomi 14T Pro توسط Tianma ساخته خواهد شد. البته این ممکن است برای همه انواع دستگاه صدق نکند.

سری شیائومی 14T به پردازنده های پرچمدار مدیاتک مجهز خواهد شد. مدل رده بالای این سری، شیائومی 14 تی پرو، مجهز به پردازنده مدیاتک دیمنسیتی 9300 خواهد بود. علاوه بر این، پشتیبانی از شارژ بی سیم برای اولین بار در سری T قرار خواهد گرفت. این باعث می شود سری جدید T چشم نوازتر شود. انتظار داریم سری شیائومی 14T در ماه آگوست معرفی شود. اما تاریخ عرضه رسمی هنوز مشخص نشده است.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا