گوشی موبایل

ردمی نوت 14 پرو به دوربین اصلی 50 مگاپیکسل مجهز است

شرکت شیائومی و ردمی در حال توسعه نسل جدید خانواده ردمی نوت موسوم به ردمی نوت 14 است. اکنون کاربر Digital Chat Station ویبو اولین جزئیات سخت افزاری ردمی نوت 14 پرو را فاش کرد.

به گفته این افشاگر، محصول شیائومی یعنی ردمی نوت 14 پرو دارای نمایشگر نیمه منحنی با وضوح 1.5K است که یک حفره وسط نمایشگر آن درج شد. این کارشناس افزود که دوربین اصلی آن 50 مگاپیکسل بزرگ خواهد بود اما نباید انتظار داشت حسگر تله فوتو پریسکوپی وجود داشته باشد.

ردمی نوت 14 پرو به دوربین اصلی 50 مگاپیکسل مجهز است

برخلاف نسل قبل مدل جدید دارای ماژول دوربین بیضی شکل در عقب است. در مقایسه نسخه قبلی، ردمی نوت 13 پرو با صفحه نمایش تخت امولد 6.67 اینچی 2712×1220پیکسل با حاشیه باریک به فروش می رسد. یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و سه دوربین 200/8/2 مگاپیکسل در عقب آن گنجانده شد.

این مدل به پردازنده اسنپدراگون 7اس نسل 2 مجهز شده و با 8 تا 12 گیگ رم قابل تهیه است. همچنین شامل باتری 5100 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 67 واتی می شود. در هر صورت، ردمی نوت 13 پرو پلاس اولین گوشی با نمایشگر نیمه منحنی ردمی است که از شارژ سیمی 120 واتی پشتیبانی دارد و یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی شامل آن شد. این گوشی همچنین دارای سیستم دوربین مشابه مدل پرو است و وضوح صفحه نمایش یکسانی دارد.

طبق گزارش قبل، سری ردمی نوت 14 در ماه سپتامبر رونمایی خواهد شد و پیشتر در پایگاه داده IMEI رویت شده است. انتظار داریم این سری در بازارهای مختلفی به فروش برسد.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا