گوشی موبایل

هنگام نصب محافظ صفحه نمایش با چسب UV مراقب باشید

به لطف محبوبیت روزافزون محافظ های صفحه نمایش با چسب UV، به ویژه برای دستگاه های با صفحه منحنی، بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند به دنبال این محافظ های پیشرفته هستند. با این حال، همانطور که یکی از کاربران Reddit کشف کرد، محافظ صفحه نمایش با چسب UV با مجموعه ای از خطرات همراه است.

کاربر ردیت LingeringCarmine اخیراً تجربه تاسف بار خود را از نصب محافظ صفحه نمایش با چسب UV بر روی دستگاه سامسونگ Galaxy خود به اشتراک گذاشته است. در این پست، آنها گزارش دادند که چسب UV به دکمه ولوم دستگاه نفوذ کرده و باعث جدا شدن آن شده است. بدتر از آن، چسب به شکاف قلم اس پن نیز نفوذ کرده و باعث ایجاد بافتی موج دار روی بدنه آن شده است.

هنگام نصب محافظ صفحه نمایش با چسب UV مراقب باشید

در این حالت، خوشبختانه نوک قلم S Pen کاملاً قابل تعویض است و حتی می توان یک قلم جدید S Pen را از طریق فروشگاه آنلاین سامسونگ خریداری کرد. با این حال، جدا شدن دکمه صدا مسئله بسیار مهم تری است. یکی که احتمالاً نیاز به تعمیر دارد، که در نهایت ممکن است هزینه بیشتری برای آنها داشته باشد.

جدا از این مشکلات، محافظ‌های با چسب UV می‌توانند خطرات دیگری نیز داشته باشند، از جمله ایجاد نقص در سیستم تشخیص اثر انگشت، حساسیت‌های پوستی، گیر کردن دکمه‌ها و موارد دیگر.

در حالی که استفاده از محافظ های صفحه نمایش با چسب UV ممکن است به آسانی محافظ های سنتی نباشد، لازم نیست آنها را نادیده بگیرید. آن‌ها برای گوشی‌های با صفحه‌نمایش خمیده مناسب هستند و از محافظت بسیار بهتری برخوردار می‌شوید، زیرا محافظ کاملاً به صفحه می‌چسبد. اگر این مسیر را انتخاب کردید، حتماً محافظ صفحه نمایش با چسب UV خود را توسط یک متخصص نصب کنید. همچنین باید بررسی کنید که دکمه‌ها و پورت‌های گوشی شما را می‌پوشانند تا از نفوذ چسب به داخل جلوگیری کنند و چسب اضافی کناره‌های گوشی را پاک کنند.

منبع
androidauthority

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا