گوشی موبایل

گوشی تاشو میکس فولد 4 شیائومی ماه جولای رونمایی می شود

مدتهاست که گفته می شود شیائومی میکس فولد 4 به زودی به عنوان جانشین Mix Fold 3 که در آگوست 2023 رونمایی شد، از راه می رسد. انتظار می رود که گوشی تاشو به سبک کتابی مورد انتظار در کنار اولین گوشی تاشوی فلیپ این شرکت معرفی شود.

پس از هفته‌ها نشت و گزارش‌های غیررسمی، اکنون تایید شده است که این گوشی‌ها به زودی وارد بازار می‌شوند. یکی از مدیران ارشد این شرکت اعلام کرده است که هر دو گوشی هوشمند تاشو اواخر این ماه رونمایی خواهند شد.

شیائومی میکس فولد 4 و شیائومی میکس فلیپ اواخر این ماه معرفی خواهند شد، این شرکت در پست Weibo اعلام کرد که عرضه آن در چین حتمی است. بنیانگذار و مدیر عامل شیائومی لی جون (@leijun) همچنین یک نسخه انگلیسی از پوستر تبلیغاتی را در X به اشتراک گذاشته است که یک راه اندازی جهانی قریب الوقوع را پیشنهاد می کند. قابل ذکر است که گوشی‌های تاشوی قبلی شیائومی در خارج از چین عرضه نشده‌اند.

گوشی تاشو میکس فولد 4 شیائومی ماه جولای رونمایی می شود

مدیر اجرایی شرکت ادعا کرد که شیائومی میکس فولد 4 و میکس فلیپ در یک کارخانه “آینده نگرانه” شیائومی هوشمند در چانگپینگ پکن، که یک مرکز 81000 متر مربعی است، با ظرفیت تولید 10 میلیون گوشی در سال، تولید خواهد شد. Jun هیچ جزئیات دیگری در مورد راه اندازی های آینده فاش نکرد.

شیائومی میکس فولد 4 پیشتر گفته شده بود که به عنوان رقیب سامسونگ Galaxy Z Fold 6 عرضه می شود. این گوشی می‌تواند از پردازنده کوالکام Snapdragon 8 Gen 3 پشتیبانی کند و دارای سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با پشتیبانی Leica Summilux باشد. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی دارای استاندارد IPX8 برای مقاومت در برابر آب باشد. این گوشی ممکن است یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ بی سیم داشته باشد.

منبع
gadgets360

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا