گوشی موبایل

نسخه Doraemon Limited Edtion گلکسی زد فلیپ 6 عرضه شد

سامسونگ نسخه محدود جدیدی از گوشی گلکسی زد فلیپ 6 را با نام نسخه Doraemon Limited Edtion در هنگ کنگ به مناسبت نمایشگاه “100% DORAEMON & FRIENDS” عرضه می کند. تنها 800 دستگاه در دسترس خواهد بود، که آنها را به یک کالای کلکسیونی برای طرفداران سری انیمیشن محبوب تبدیل می کند.

این گوشی خود دارای رنگ آبی روشن است که یادآور Doraemon بوده و با تم ویژه Doraemon از قبل همراه شده است. این تم شامل انیمیشن های بوت منحصر به فرد، صفحه قفل، صفحه اصلی و حتی آیکون های برنامه های سفارشی شده است.

همچنین دارای یک پایه گوشی با تم Doraemon است که از طراحی مغناطیسی برای نگه داشتن گوشی ایمن به کار گرفته می شود. برای تکمیل پکیج، یک قاب کت و شلواری با تم Doraemon از گوشی به سبک آن تدارک دیده شد.

نسخه Doraemon Limited Edtion گلکسی زد فلیپ 6 عرضه شد

پیش‌سفارش‌ها هم‌اکنون باز هستند، با قیمت 10698 HKD (1370 دلار ) برای نسخه 12 گیگابایت رم و پیکربندی حافظه 512 گیگابایت. مشتریان پیش‌سفارش نیز یک کیف دستی Doraemon رایگان دریافت خواهند کرد. تم Doraemon Galaxy تا 14 جولای 2024 قابل دانلود خواهد بود، بنابراین حتی خریداران غیر باندل نیز می توانند طعم تجربه Doraemon را بچشند.

از نظر مشخصات، دستگاه مشابه گلکسی زد فلیپ 6 معمولی خواهد بود که دارای صفحه نمایش اصلی 6.7 اینچی FHD+با پنل Dynamic AMOLED و نرخ نوسازی 120 هرتز و صفحه نمایش AMOLED با نمایشگر بیرونی 3.4 اینچی و وضوح 720 در 748 پیکسل در کنار نرخ نوسازی 60 هرتز است.

این گوشی دارای اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر، لولای دوگانه ریلی، فریم آرمور آلومینیومی، شیشه گوریلا گلس ویکتوس 2 و استاندارد IP48 برای مقاومت است. این گوشی دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی (f/1.8، OIS) و لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض است، در حالی که دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی بدون تغییر باقی ماند.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا