بانک و بیمه و بورس

شرایط ویژه دریافت وام ایثارگران بانک دی + جزئیات و لینک ثبت نام

جانبازانی که در دوران جنگ تحمیلی سابقه خط مقدم داشتند می توانند برای خانواده یا فرزندان خود وام بگیرند. توجه داشته باشید که کارت ایثار سپاه پاسداران با کارت سربازی متفاوت است و برای دریافت کارت باید به سازمانی که برای حضور در جبهه در زمان جنگ ثبت نام کرده اید مراجعه کنید.

جانبازانی که در جنگ و  جبهه شرکت کردند می توانند برای فرزندان خود وام بگیرند. در طول هشت سال دفاع مقدس علاوه بر چند سرباز، افراد زیادی از سراسر ایران داوطلب حضور در جبهه های جنگ شدند.

ارتش و سپاه به عنوان دو سازمان نظامی ثبت نام می کنند، به کجا ختم می شود؟ پس از پایان جنگ، دو ارگان سپاه و ارتش برای تجلیل از رزمندگانی که با رشادت و فداکاری در خط مقدم بودند، کارتی به عنوان کارت ایثار صادر کردند.

در نظر داشته باشید که کارت ایثارگری سپاه پاسداران با کارت سربازی متفاوت است و متقاضیان برای دریافت کارت باید به سازمانی که در زمان جنگ برای حضور در جبهه ثبت نام کرده اند مراجعه کنند.

شما اعزامی به جبهه جنگ از طرف ارتش می توانید برای وام جانبازان ارتش که شامل انواع وام مسکن، وام ازدواج، خودرو و … می باشد، اقدام و ثبت نام کنید.

وام مسکن با کارت ایثارگری ارتش

سازمان شهید و امور ایثارگران سامانه ای برای رفاه حال ایثارگران راه اندازی کرده است که متقاضیان عزیز می توانند با مراجعه به این سامانه خدمات الکترونیکی دریافت کنند.

سامانه ایثار که به آدرس اینترنتی isaar.ir راه اندازی شده است، ثبت نام ایثارگران ارتش را به صورت آنلاین و غیر حضوری برطرف می کند.

همچنین ایثارگران از طریق این سامانه می توانند نسبت به صدور کارت جانبازی، دریافت فیش حقوقی جانبازی و … اقدام کنند که در ادامه این مطلب نحوه ثبت نام وام جانبازان ارتش را شرح داده است.

مراحل ثبت نام وام جانبازان ارتش عبارتند از:

ابتدا لازم است وارد سامانه وام مسکن ایثارگران به آدرس اینترنتی isaarit.isaar.ir شوید.

در مرحله بعد از قسمت خدمات الکترونیک ایثارگران و کارکنان، گزینه «ثبت نام خدمات الکترونیک ایثارگران» را انتخاب کنید.

در این مرحله پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، باید کد امنیتی مربوطه را وارد کرده و بر روی گزینه «ثبت نام» کلیک کنید.

پس از ورود به سامانه بر روی گزینه «مسکن» کلیک کنید.

سپس از سمت راست صفحه گزینه “وام مسکن” را انتخاب کرده و روی “ادامه” کلیک کنید.

پس از مطالعه قوانین مربوطه و انتخاب گزینه «می پذیرم»، صفحه ای وارد می شود که اطلاعات تکمیلی مانند شعبه بانک و شهر دریافت کننده وام مسکن از آنجا انتخاب و در مرحله بعد قرار می گیرد.

در مرحله بعد باید نوع وام مورد نظر خود (وام خرید مسکن/ وام ساخت خانه) را مشخص کنید و پس از تایید اطلاعات ارائه شده به مرحله بعد بروید.

پس از پایان این مرحله کد پیگیری ثبت نام درخواست فرد برای شما ارسال می شود که در صورت نیاز می توانید درخواست خود را پیگیری کنید.

شرایط ویژه دریافت وام ایثارگران بانک دی

افرادی که درصد جانبازی یا جانبازی دارند و یا قربانی جنگ تحمیلی هستند، می توانند طبق دستور بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران وام دریافت کنند.

متقاضیان محترم می توانند جهت دریافت وام با کارت ایثار به بانک دی مراجعه نمایند.

داوطلبان بدون داشتن ضامن می توانند تا سقف 100 میلیون تومان وام دریافت کنند. خانواده های شهدا و ایثارگران می توانند با ارائه مدرکی مانند گواهی کسر حقوق وام مورد نظر خود را دریافت کنند.

شرایط دریافت وام با کارت ایثارگری ارتش تا سقف 100 میلیون تومان بدون ضامن بر اساس بخشنامه وزارت اقتصاد به شرح زیر است:

برای دریافت وام تا سقف 50 میلیون تومان فقط نامه کسر حقوق لازم است.

برای دریافت وام تا سقف 100 میلیون تومان فقط باید کسر حقوق به همراه چک یا سفته ارائه کنید.

خرید هاست

نوشته های مشابه

6 دیدگاه

  1. با سلام من یک ایثارگر دوران دفاع مقدس هستم
    و تا حالا از هیچ اورگانی هیچ مزایایی دریافت نکردم چند تا از دوستام وام ۲۰۰میلیونی کم بهره گرفتن
    من هم میخوام از این وام استفاده کنم باید کجا و چه مدارکی ببرم

  2. سلام من جانباز ۳۰ درصد هستم و تا باحال هیچ وامی بابت خرید خودرو یا حتی خودرویی از بنیاد نگرفتم و واقعا نمی‌دونم که به کی مراجعه کنم ممنون

  3. باسلام و عرض ادب
    احترامااینجانب سرباز ایثارگر۲سال درجنگ تحمیلی بوده ام نیاز به وام تعمیرمسکن داشتم مراجعه کردم گفتند باید تولیدی بزنی مانده ایم چه کنیم تقاضای عاجزانه دارم دستورفرمائید مساعدت و همکاری لازم با اینجانب فراهم نمایند باتشکروسپاس

  4. دوستان سلام تمام مطالب دروغ هست من ۱۵میلیون وام درخواست کردم وازبنیاد شهید معرفی نامه وفیش کسرحقوق گرفتم گفتن یک ضامن کاسب هم باشه مشکلی نیست اما قانون هست که تا۱۰۰میلیون ۱ضامن باید بیاورید گفتم فیش کسرحقوق که اوردم وحقوقم رابحسابم دربانک دی می ریزند نمیشه ضامن رابی خیال شین گفت نه قانون هست من هم چون شهر خودمان بانک دی نداره وباید ۷۰کیلومتر به شهر مجاور برویم به کسی نگفتم چون خجالت میکشم بگم بیا بریم یک روز توراازکاروزندگی بین دازم برای ضمانت ۱۵میلیون که فیش کسرحقوق هم ازخودم گرفتن وام رابرای تعمیر ماشین خودم می خواستم الان نزدیک به ۲ماه میشه ماشین من هم داخل حیاط خرابه اما هر کاری کردم وجدانم قبول نمی کنه که به هرساز اینها برقص م

  5. سلام
    من یه ایثارگرم از صفر تا صد خدمتم زیر بمپ باران تیرمستقیم خمپاره شیمیائی بودم وهیچ چیزی عایدم نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا