بهترین هاگوشی موبایل

بهترین محافظ صفحه آیفون 15 پرو مکس در سال 2023

آیفون 15 پرو مکس جدید از راه رسید و در کمال تعجب، اپل چرخ را با گوشی های پرچمدار 2023 خود دوباره اختراع نکرد. از نمای جلو، تقریباً شبیه به آیفون 14 پرو مکس با صفحه نمایش 6.7 اینچی چشمگیر است، البته با حاشیه های کمی بریده شده.

اگر به دنبال بهترین محافظ صفحه نمایش آیفون 15 پرو مکس هستید، با این حال، آنهایی که برای 14 پرو مکس ساخته شده اند کاملا مناسب نیستند.

هر صاحب گوشی هوشمند می داند که محافظت از صفحه نمایش بسیار مهم است. و اگرچه آیفون 15 پرو مکس به تازگی عرضه شده است، اما در حال حاضر تعداد زیادی محافظ صفحه نمایش عالی وجود دارد که می توانید خریداری کنید.

بهترین گلس برای آیفون 15

ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تا بهترین گلس برای آیفون 15 را پیدا کنید. ما تمام بهترین محافظ‌های صفحه نمایش موجود را برای iPhone 15 Pro Max گردآوری کرده‌ایم تا اطمینان حاصل کنیم که صفحه نمایش OLED بزرگ و زیبای دستگاه جدید براق شما بدون لک باقی می‌ماند.

فقط مطمئن شوید که آن را با یک قاب خوب آیفون 15 پرو مکس جفت کرده اید، و بعد از اینکه قاب و محافظ صفحه نمایش خود را مربع برداشتید، برای تکمیل کیت لوازم جانبی خود، به تعدادی از بهترین شارژرهای آیفون 15 نگاهی بیندازید.

چگونه بهترین محافظ صفحه آیفون 15 پرو مکس را انتخاب کنیم

خرید یک محافظ صفحه نمایش خوب یکی از اولین کارهایی است که باید بعد از (یا حتی قبل از) خرید یک گوشی جدید انجام دهید. صفحه نمایش پنجره ای به دنیای دیجیتال شماست و در صورت شکسته شدن، تعویض آن آسان یا ارزان نیست.

هنگام انتخاب بهترین محافظ صفحه آیفون 15 پرو مکس، دوام را بیش از هر چیز در اولویت قرار دادیم، اما مواردی مانند وضوح، قیمت، حساسیت لمسی و سهولت نصب را نیز در نظر گرفتیم.

برای ما، محافظ صفحه‌نمایش شیشه‌ای اسپیگن بیشترین امتیاز را در اینجا دارد. این از شیشه سکوریت با کیفیت بالا ساخته شده است، با یک کیت نصب راحت ارائه می شود و شما دو عدد از آنها را دریافت می کنید. همچنین یک ارزش عالی است. اما مطمئناً، شما گزینه های بسیار دیگری نیز دارید.

اگر برای چندین گوشی به محافظت نیاز دارید یا فقط یک یا دو گوشی یدکی می‌خواهید، بسته سه‌گانه محافظ صفحه شیشه‌ای سکوریت YMHML هزینه‌های زیادی را به شما می‌دهد.

از طرف دیگر، اگر مایلید برای یک قاب مقاوم و محافظ صفحه دو در یک هزینه اضافی بپردازید، Supcase Unicorn Beetle Pro یکی از موارد مورد علاقه ما است که امنیت گوشی مانند iPhone 15 Pro Max را ارائه می دهد. .

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا