گوشی موبایل

Google Pixel 9: تاریخ انتشار، قیمت، مشخصات و شایعات

Google Pixel 8 در نزدیکی گوشه است و با این حال ما در حال حاضر شایعاتی در مورد آنچه در آینده از Google در سال 2024 خواهد آمد می شنویم. بیایید مستقیماً وارد شویم و درباره همه چیزهایی که در مورد Pixel 9 می دانیم صحبت کنیم.

گوگل پیکسل 9: در یک نگاه

چه وقت آن بیرون میاید؟ انتظار می رود سری پیکسل 9 در اکتبر سال 2024 وارد بازار شود.
چه خبر؟ این خیلی جدید است که نمی توان با اطمینان گفت، اما احتمالاً می توانید انتظار تغییرات جزئی در SoC و سایر اجزاء را داشته باشید.
چقدر هزینه دارد؟ انتظار می رود پیکسل 9 و 9 پرو به ترتیب حدود 799 و 999 دلار قیمت داشته باشند. نوع کوچکتر Pro احتمالاً در بین این دو نقطه قیمت قرار خواهد گرفت

سری گوگل پیکسل در حال حاضر در نسل هفتم خود قرار دارد و نسل هشتم آن در افق قرار دارد. تعهد گوگل به سری گوشی های هوشمند خود مشهود است. هیچ نشانه ای مبنی بر تغییر این وضعیت در آینده نزدیک وجود ندارد. علاوه بر این، ما در حال حاضر شروع به شنیدن شایعات اولیه در مورد پیکسل 9 کرده ایم که این تعهد را بیشتر تقویت می کند.

Android Authority به طور انحصاری یک نقشه راه فاش شده را گزارش کرد که نشان می دهد سه مدل در سال 2024 عرضه خواهد شد. در کنار Pixel 9 و Pixel 9 Pro پیش بینی شده، نقشه راه نشان دهنده وجود دومین مدل پرو باریک تر است. این گزینه برای افرادی که صفحه نمایش کوچک‌تر را ترجیح می‌دهند در حالی که همچنان مشخصات سطح حرفه‌ای یکسان را می‌خواهند، پاسخ می‌دهد.

تاریخ انتشار Google Pixel 9 چه زمانی است؟

Google Pixel 8 — اکتبر 2023 (آینده)

Google Pixel 7 — 13 اکتبر 2022

Google Pixel 6 — 25 اکتبر 2021

Google Pixel 5 — 15 اکتبر 2020

خط گوگل پیکسل همیشه در ماه اکتبر وارد شده است، از نظر تاریخی در اواسط ماه یا کمی دیرتر. انتظار می رود پیکسل 8 به این روند ادامه دهد و یک رویداد رونمایی در 4 اکتبر تعیین شده است و احتمالاً یک یا دو هفته بعد از آن تاریخ عرضه خواهد شد. با پیروی از این الگو، مطمئناً پیکسل 9 در اکتبر 2024 وارد بازار خواهد شد.

گوگل پیکسل 9 چه مشخصات و ویژگی هایی خواهد داشت؟

اگرچه پیکسل 9 هنوز خیلی دور است، اما ما در حال یادگیری کمی در مورد آن هستیم. به گفته منابع ما، Tensor G4 به سنت گوگل در استفاده از تراشه های اگزینوس سامسونگ به عنوان پایه طراحی خود ادامه خواهد داد.

این ممکن است برای برخی کمی ناامید کننده باشد. از این گذشته، شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه گوگل در نهایت Tensor SoC خود را با نام رمز Redondo، کاملاً از ابتدا و بر اساس یک گره پردازنده TSMC ایجاد خواهد کرد.

بر اساس اطلاعات، گوگل در ابتدا قصد داشت تراشه سفارشی را به موقع برای پیکسل 9 عرضه کند، اما ضرب الاجل داخلی خود را از دست داد. در نتیجه، اکنون برای گنجاندن آن در Pixel 9 خیلی دیر است.

Google به توسعه تراشه سفارشی برای اهداف آزمایشی ادامه خواهد داد. همچنین می‌توانید انتظار داشته باشید که جانشین آن با سری پیکسل 10 در سال 2025 عرضه شود. در مورد پیکسل 9، تنسور G4 اکنون بر اساس تراشه‌ای با اسم رمز زوما پرو ساخته خواهد شد. برای کسانی که ممکن است آگاه نباشند، گوگل از تنسور G3 آینده Pixe 8 با نام Zuma یاد می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا