گوشی موبایل

مشخصات سری جدید Google Pixel 8 + رنگبندی

سری گوگل پیکسل 8 با وانیلی پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو قرار است در تاریخ 4 اکتبر در رویداد ساخت توسط گوگل به طور رسمی عرضه شود. این غول فناوری تیزرهای کوتاهی از دستگاه های آینده را به اشتراک گذاشته است و نگاهی اجمالی به عناصر طراحی آنها ارائه می دهد. افشای اطلاعات و گزارش‌های قبلی قبلاً برخی از مشخصات کلیدی گوشی‌های هوشمند سری پیکسل آینده را نشان می‌دادند.

ویدیو معرفی Google Pixel 8

 

پیکسل 8 و 8 پرو در چه رنگ هایی عرضه خواهند شد؟

رنگ‌های لو رفته پیکسل 8 (نام‌های غیر رسمی):

  • Haze
  • Jade
  • Licorice
  • Peony

 

رنگ‌های لو رفته Pixel 8 Pro (نام‌های غیر رسمی):

  • Jade
  • Licorice
  • Porcelain
  • Sky

اخیراً، رندرهای جدیدی که نگاهی اجمالی به گزینه‌های طراحی و رنگ احتمالی گوشی‌ها ارائه می‌دهند، به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است. آنها سه رنگ را برای گوشی ها پیشنهاد می کنند. در نگاه اول، خوانندگان می توانند تغییرات اندکی را در طراحی کلی سری پیکسل 7 سال گذشته نشان دهند.

MySmartPrice رندرهای Google Pixel 8 و Pixel 8 Pro آینده را فاش کرده است. طبق گزارش، پیکسل 8 وانیلی در رنگ‌های خاکستری، مشکی ابسیدین و رز گل صد تومانی عرضه خواهد شد. از طرف دیگر پیکسل 8 پرو در رنگ‌های ابسیدین مشکی، چینی و آبی آسمانی عرضه خواهد شد.

Google Pixel 8

رندرها طراحی پشت سری Pixel 8 را با آرایه دوربین آشنا به سبک ویزور نشان می‌دهند. مدل وانیلی دارای دوربین دوگانه پشتی است در حالی که Pixel 8 Pro نشان داده شده است که دارای یک دوربین سه گانه است که در جزیره دوربین افقی چیده شده است.

یک میکروفون و فلاش LED نیز روی نوار دوربین قرار داده شده است. آنها تقریباً شبیه طراحی پیشینیان خود – Pixel 7 و Pixel 7 Pro هستند. مدل اول در رنگ‌های Lemongrass، Obsidian و Snow در دسترس است، در حالی که مدل Pro در رنگ‌های Obsidian، Snow و Hazel عرضه می‌شود.

رویداد پاییزی راه اندازی پیکسل گوگل در 4 اکتبر در نیویورک در ساعت 10:00 صبح به وقت محلی (7:30 بعدازظهر IST) آغاز می شود. علاوه بر سری Pixel 8، Pixel Watch 2 و Pixel Buds Pro نیز در رویداد Made by Google معرفی خواهند شد. پیش‌فروش این گوشی‌ها در هند از طریق Flipkart از 5 اکتبر تایید شده است.

انتظار می رود گوشی های هوشمند سری پیکسل 8 با نمایشگرهای اندروید 14 و نرخ رفرش 120 هرتز عرضه شوند. گفته می شود که آنها توسط یک SoC Tensor G3 تغذیه می شوند. انتظار می رود پیکسل 8 پرو دارای باتری 4950 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 27 واتی باشد.

 Google Pixel 8

در همین حال، پیکسل 8 می تواند توسط یک باتری 4485 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 24 واتی و پشتیبانی از شارژ بی سیم 12 واتی پشتیبانی شود.

Google I/O 2023 شاهد بود که غول جستجو به طور مکرر به ما گفت که به هوش مصنوعی اهمیت می دهد، در کنار عرضه اولین تلفن تاشو و تبلت با برند پیکسل. امسال، این شرکت قصد دارد اپلیکیشن ها، خدمات و سیستم عامل اندروید خود را با فناوری هوش مصنوعی سوپرشارژ کند.

ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا