شبکه های اجتماعیگوشی موبایل
موضوعات داغ

نحوه استفاده از Spotify Connect برای کنترل پخش از راه دور

یکی از ویژگی های کلیدی موجود در Spotify، Spotify Connect است. اما این چی هست؟ در اینجا چیزی است که باید در مورد Spotify Connect بدانید و چگونه می توانید از این ویژگی برای کنترل پخش از راه دور و تغییر خروجی موسیقی بین دستگاه های مختلف استفاده کنید.

Spotify Connect چیست؟

Spotify Connect قابلیتی است که به شما امکان می دهد از راه دور پخش یک دستگاه را از دستگاه دیگر از طریق Wi-Fi کنترل کنید. با پخش موسیقی از سرورهای Spotify به جای دستگاه شما کار می کند.

با Spotify Connect، می‌توانید هنگام استفاده از دستگاه تلفن همراه خود برای کنترل پخش، موسیقی را روی کنسول Xbox، بلندگوی هوشمند یا تلویزیون پخش کنید. برای بلندگوهای هوشمند، Connect امکان پخش موسیقی را بدون مشکل جفت شدن بلوتوث فراهم می کند.

علاوه بر این، می‌توانید از Connect برای انتقال پخش از یک دستگاه به دستگاه دیگر در حین پرواز استفاده کنید، مانند تغییر پخش از تلفن خود به رایانه رومیزی. اگر در این سرویس تازه کار هستید، بسیاری از ویژگی های مخفی Spotify وجود دارد که باید آنها را امتحان کنید .

با فعال بودن Spotify Connect، می توانید پخش را در دستگاه راه دور از دستگاه فعلی کنترل کنید. می‌توانید آهنگ‌های Spotify را تکرار کنید ، مکث کنید، آهنگ‌ها را تغییر دهید و موارد دیگر. حتی می توانید صدا را به دستگاه اصلی خود برگردانید.

کنترل از راه دور پخش در Spotify در دستگاه های مختلف

ویژگی اتصال Spotify تجربه شنیداری شما را در سرویس استریم افزایش می‌دهد و شما را قادر می‌سازد فقط با چند ضربه صدا را از یک دستگاه به دستگاه دیگر منتقل کنید. در دستگاه‌های مختلف کار می‌کند، بنابراین حتی اگر یک بلندگوی هوشمند یا دستگاه پخش موسیقی دارید، احتمالاً اتصال فعال است.

Spotify Connect چگونه کار می کند

Spotify Connect مشابه کروم کست داخلی گوگل و ایرپلی اپل کار می کند. این دستگاه‌های سازگار متصل به یک شبکه Wi-Fi را برای پخش جریانی موسیقی پیوند می‌دهد. همچنین یک دستگاه متصل را به یک کنترل از راه دور تبدیل می کند.

تبدیل دستگاه به کنترل از راه دور به شما امکان می دهد پخش کننده رسانه را کنترل کنید و لیست پخش خود را تغییر دهید. از آنجایی که کنترل از راه دور (به عنوان مثال، تلفن شما) مستقیماً موسیقی را پخش نمی کند، برنامه Spotify باتری را خالی نمی کند .

همچنین به این معنی است که برنامه تلفن شما را آزاد می کند تا به شما اجازه دهد کارهای دیگری را روی آن انجام دهید. در اصل، همه چیز از طریق سرورهای ابری Spotify در حال پخش است.

بنابراین هنگامی که برنامه Spotify را در دستگاه Android یا iOS خود باز کردید، تنها چیزی که لازم است این است که یک دستگاه متصل را از داخل یک لیست انتخاب کنید و پخش را فشار دهید. پس از فشار دادن پخش، پخش موسیقی را از طریق دستگاه متصل دیگر (مانند بلندگوی بی سیم خود) خواهید شنید.

Spotify Connect همچنین فقط در یک دستگاه در یک زمان کار می کند. استثنائات ممکن است بر اساس دستگاه های متعلق به آنها رخ دهد. این استثنائات شامل ایجاد یک گروه دستگاه مانند تنظیمات صوتی چند اتاقی Sono و در برخی موارد، بودن بخشی از یک حساب خانوادگی Spotify است .

با این حال، می‌توانید دستگاه را در هر زمان از طریق برنامه Spotify با مراجعه به لیست دستگاه‌های متصل تعویض کنید. تغییر دستگاه متصل به پخش جریانی موسیقی به صورت یکپارچه و بدون تأخیر انجام می شود.

منبع
androidpolice

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا