بهترین هاگوشی موبایل
موضوعات داغ

بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون تومان [تیر 1403]

شیائومی یک شرکت چینی است که در سال 2011 اولین تلفن همراه خود را به بازار عرضه کرد و طی سال های گذشته توانسته با ساخت موبایل های مقرون به صرفه و تولید گوشی های میان رده، شهرت بین المللی به عنوان یک برند کسب کند.

برند شیائومی در واقع ترکیبی از دو کلمه چینی است. شیائومی برای لوگو از کلمه mi استفاده کرده است که در زبان چینی به معنای قلب نیز می باشد، البته تبلیغات زیادی برای استفاده از معنای لوگو انجام نشده است و در بسیاری از نقاط جهان هیچکس معنای این نام تجاری را نمی داند.

خط تولید گوشی های شیائومی گوشی های مختلفی را معرفی کرده است که تقریبا با هر بودجه ای مناسب هستند و یک چیزی که به یقین می توان گفت این است که قیمت مقرون به صرفه گوشی های شیائومی تاثیری در کیفیت ساخت آنها نداشته است، در واقع شیائومی از روش هایی برای کاهش قیمت استفاده می کند. .

عملکرد اصلی و اساسی گوشی تحت تاثیر قرار نمی گیرد، اما به عنوان فردی که می خواهید از این گوشی ها استفاده کنید، باید تمام مشخصات آن ها را ببینید تا مطمئن شوید که اولویت های شما در نظر گرفته شده است.

در این مقاله لیست پرفروش‌ترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون تومان معرفی شده است.

 

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M4 5G

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M4 5G

در بین گوشی‌های هوشمند میان‌رده سری Poco شیائومی، شاهد رونمایی برخی از گوشی‌های مقرون به‌صرفه‌ای بودیم که به نسبت قیمت در نظر گرفته شده، از مشخصات فنی مناسب و قابل قبولی بهره برده بودند.

اگر شما هم به دنبال خرید گوشی هستید که قیمت مقرون به‌صرفه‌ای داشته باشد و از طرفی توانایی ارائه عملکرد خوبی در اجرای برنا‌مه‌های کاربردی و بازی‌های محبوب را داشته باشد، شیائومی Poco M4 5G می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها ممکن برای شما باشد. این گوشی در نمای رو‌به‌رویی به صفحه‌نمایش با ابعاد 6.58 اینچ و رزولوشن 1080×2408 پیکسل از نوع IPS مجهز شده است.

قیمت حدودی: ۵,۴۸۰,۰۰۰ تومان

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 4G

Redmi Note 12 4G

بدون هیچ تعریف اضافی باید بگوییم که گوشی های میان رده سری ردمی شیائومی توانسته اند عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهند. در این میان شاهد رونمایی از محصولاتی بودیم که در برخی مشخصات فنی دست کمی از یک پرچمدار نداشتند. Redmi Note 12 4G یکی از این گوشی های میان رده قدرتمند است که نسبت به قیمتش عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است.

این گوشی به صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل و نرخ رفرش 120 هرتز مجهز شده است. این صفحه نمایش کیفیت تصویر بسیار بالا و روانی را ارائه می دهد و از طرفی وضوح تصویر بسیار خوبی در شرایط نوری مختلف دارد.

در قسمت پشتی، سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 50 مگاپیکسل به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی، سنسورهای دوربین سه گانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

قیمت حدودی: ۷,۱۷۹,۰۰۰ تومان

 

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12S

Redmi Note 12S

اگر به دنبال خرید یک دستگاه میان رده با مشخصات قدرتمند و پرچمدار هستید، قطعا برند شیائومی پیشنهادات جذابی در این زمینه برای شما دارد. شیائومی ردمی نوت 12 اس یکی از گوشی های میان رده قدرتمند این شرکت است که نسبت به مشخصات و قیمت از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار است.

صفحه نمایش 6.43 اینچی با رزولوشن FHD+ و توانایی ارائه نرخ رفرش 90 هرتز عملکردی روان و با کیفیت را ارائه می دهد. وجود دوربین اصلی قدرتمند 108 مگاپیکسلی در کنار سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی باعث شده تا این گوشی در زمینه عکاسی در نور روز و شب عملکردی بسیار خوب و پرچمدار داشته باشد.

شیائومی ردمی نوت 12 اس مجهز به پردازنده Mediatek Helio G96 است که در بازی ها و برنامه های محبوب عملکرد خوبی دارد. باتری 500 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 33 واتی از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده است. به طور کلی باید بگوییم که شیائومی ردمی نوت 12 اس با استفاده از مشخصات قدرتمند می تواند یکی از بهترین انتخاب های ممکن برای شما در این رنج قیمتی باشد.

قیمت حدودی: ۷,۳۲۹,۰۰۰ تومان

 

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco C40

Poco C40

در میان گوشی های هوشمند میان رده سری پوکو شیائومی شاهد رونمایی از محصولات باکیفیت بوده ایم که شیائومی پوکو C40 یکی از این گوشی های میان رده باکیفیت است. این گوشی در نمای جلویی به صفحه نمایش 6.71 اینچی IPS با وضوح 720 در 1650 پیکسل مجهز شده است.

نمایشگر 268 پیکسل در اینچ و حداکثر روشنایی 400 نیت (شمع در هر متر مربع) از دیگر ویژگی های این صفحه نمایش است. طراحی بریدگی قطره ای با بریدگی قطره ای در قسمت بالایی و مرکزی صفحه نمایش، سنسور دوربین سلفی با وضوح 5 مگاپیکسل را در خود جای داده است.

در قسمت پشتی، یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن عریض 13 مگاپیکسلی به همراه یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی، سنسورهای دوربین دوگانه شیائومی پوکو C40 را تشکیل می‌دهند.

قابلیت فیلم برداری با حداکثر کیفیت 1080p و سرعت 30 فریم بر ثانیه از دیگر ویژگی های سنسور دوربین اصلی این گوشی است. این گوشی از نظر مشخصات سخت افزاری مجهز به پردازنده JLQ JR510 است که توانایی ارائه عملکرد قابل قبولی برای یک گوشی میان رده در اجرای بازی ها و اپلیکیشن های محبوب را دارد.

اما بدون شک یکی از قدرتمندترین مشخصات در نظر گرفته شده برای این اسمارت فون، باتری با ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت است که کمتر گوشی در این رنج قیمتی از چنین باتری قدرتمندی استفاده کرده است.

باتری که به راحتی دو روز عمر مفید (زمان آماده به کار) را در استفاده معمولی با هر 100 درصد شارژ فراهم می کند. پشتیبانی از فناوری شارژ سریع با توان 18 وات نیز از دیگر قابلیت ها در نظر گرفته شده است.

قیمت حدودی: ۳,۶۱۸,۰۰۰ تومان

 

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 12C

Redmi 12C

صفحه نمایش 6.71 اینچی این گوشی با رزولوشن 720 در 1650 پیکسل و قابلیت نمایش 268 پیکسل در هر اینچ وضوح تصویر مناسب و قابل قبولی را در اختیار شما قرار می دهد.

حداکثر روشنایی 500 نیت صفحه نمایش باعث شده که آیکون ها در شرایط نوری مختلف بسیار خوانا باشند. در قسمت سنسور دوربین، وجود سنسور 50 مگاپیکسلی عریض (اصلی) به شما امکان ثبت تصاویر بسیار جذاب در نور روز و شب را می دهد. یک دوربین تشخیص عمق 0.08 مگاپیکسلی نیز این گوشی هوشمند را همراهی می کند.

دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در نور روز عملکرد خوبی دارد و برای برقراری تماس تصویری بسیار مناسب است. از نظر مشخصات سخت افزاری، وجود پردازنده هلیو جی 85 مدیاتک باعث شده تا شیائومی ردمی 12 سی عملکرد خوبی در بازی ها و اپلیکیشن های محبوب داشته باشد.

باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تقریباً دو روز عمر باتری (زمان آماده به کار) را در هر 100 درصد شارژ در استفاده معمولی فراهم می کند. به طور کلی باید بگوییم که شیائومی ردمی 12 سی به عنوان یک گوشی میان رده با قیمت نسبتا ارزان با استفاده از مشخصات فنی مناسب و کاملا قابل قبول، می تواند انتخاب بسیار خوبی در بین گوشی های میان رده در این بازه قیمتی باشد.

قیمت حدودی: ۵,۱۹۰,۰۰۰ تومان

 

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 4G

Redmi Note 12 4G

بدون هیچ تعریف اضافی باید بگوییم که گوشی های میان رده سری ردمی شیائومی توانسته اند عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهند. در این میان شاهد رونمایی از محصولاتی بودیم که در برخی مشخصات فنی دست کمی از یک پرچمدار نداشتند.

Redmi Note 12 4G یکی از این گوشی های میان رده قدرتمند است که نسبت به قیمتش عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است. این گوشی به صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل و نرخ رفرش 120 هرتز مجهز شده است.

این صفحه نمایش کیفیت تصویر بسیار بالا و روانی را ارائه می دهد و از طرفی وضوح تصویر بسیار خوبی در شرایط نوری مختلف دارد. در قسمت پشتی، سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 50 مگاپیکسل به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی، سنسورهای دوربین سه گانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

سنسور دوربین اصلی در نور روز و شب عملکرد بسیار خوبی دارد و سنسور دوربین فوق عریض نیز امکان ثبت تصاویر با زاویه دید وسیع (عکاسی از طبیعت و عکس های گروهی) را فراهم می کند.

دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی در نور روز عالی عمل می کند. وجود پردازنده اسنپدراگون 685 کوالکام باعث شده تا شیائومی ردمی نوت 12 4G عملکرد بسیار خوبی در اجرای بازی های محبوب و حتی سنگین و اپلیکیشن های در حال اجرا داشته باشد. باتری 5000 میلی آمپری و پشتیبانی از فناوری شارژ 33 واتی از دیگر ویژگی های در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند است.

در مجموع باید بگوییم که شیائومی ردمی نوت 12 4G با صفحه نمایش پرچمدار، سنسور دوربین اصلی قدرتمند، پردازنده مناسب برای بازی و باتری می تواند یکی از بهترین گزینه های ممکن در این رنج قیمتی در بین گوشی های میان رده باشد. با عمر مفید خوب

قیمت حدودی: ۶,۷۹۹,۰۰۰ تومان

 

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 Pro 4G

Redmi Note 12 Pro 4G

شیائومی ردمی نوت 12 پرو 4G یکی از گوشی های میان رده قدرتمند این شرکت است که در برخی مشخصات فنی چیزی از یک گوشی هوشمند پرچمدار و گران قیمت ندارد. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل است. صفحه نمایش بسیار باکیفیتی که نرخ تازه سازی 120 هرتز و روشنایی 1100 نیت را ارائه می دهد، کیفیت در سطح گوشی های پرچمدار است.

دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی نیز تمام انتظارات شما را برای عکاسی در روز و شب برآورده می کند. سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر با زاویه دید واضح، سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک و سنسور ۲ مگاپیکسلی عمق این گوشی هوشمند را همراهی می کنند.

دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی هم در نور روز و هم در شب عملکرد خوبی دارد. استفاده از پردازنده Snapdragon 732G باعث شده تا Xiaomi Redmi Note 12 Pro 4G به خوبی از پس بازی ها و برنامه های سنگین برآید.

باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در هر 100 درصد شارژ، دو روز عمر باتری (زمان آماده به کار) را در استفاده معمولی فراهم می کند. در کل این گوشی با صفحه نمایش قدرتمند، دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، پردازنده و باتری خوب می تواند گزینه بسیار خوبی در بین گوشی های میان رده در این رنج قیمتی باشد.

قیمت حدودی: ۹,۶۴۹,۰۰۰ تومان

 

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M5s

Poco M5s

سری پوکو از گوشی های هوشمند شیائومی را باید یکی از موفق ترین سری های میان رده این شرکت دانست که با استفاده از مشخصات فنی مناسب عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته اند.

شیائومی پوکو M5s یکی از این گوشی های میان رده است که مشخصات فنی مناسب و قابل قبولی نسبت به قیمت دارد. این گوشی در نمای جلویی به صفحه نمایش 6.43 اینچی با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل از نوع AMOLED مجهز شده است.

صفحه نمایشی که از ویژگی های قدرتمند آن می توان به نمایشگر 409 پیکسل در اینچ و حداکثر روشنایی 1100 نیت (شمع در هر متر مربع) اشاره کرد. برای طراحی صفحه نمایش از بریدگی Infinity O استفاده شده است و بریدگی دایره ای در قسمت بالایی و مرکزی صفحه نمایش سنسور دوربین سلفی با وضوح 13 مگاپیکسل را در خود جای داده است.

در قسمت پشتی یک سنسور دوربین اصلی با وضوح 64 مگاپیکسل از نوع عریض، در کنار یک سنسور 8 مگاپیکسلی از نوع اولتراواید و دو سنسور با وضوح 2 مگاپیکسل از نوع سنجش عمق و ماکرو قرار گرفته است. سنسور دوربین چهارگانه این گوشی هوشمند. فرم.

از نظر مشخصات سخت افزاری، وجود پردازنده Helio G95 مدیاتک باعث شده تا Poco M5s بتواند عملکرد قابل قبولی در بازی ها و اپلیکیشن های محبوب ارائه دهد. در نهایت به باتری می رسیم که با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی، توانایی ارائه عمر مفید (زمان آماده به کار) دو روزه در استفاده معمولی را دارد. پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 33 واتی باعث شده است که این باتری در 30 دقیقه از صفر تا 64 درصد شارژ شود.

قیمت حدودی: ۶,۶۹۹,۰۰۰ تومان

 

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi A2 Plus

Redmi A2 Plus

گوشی‌های هوشمند میان‌رده سری Redmi برند شیائومی تا به امروز توانسته‌اند با بهره بردن از مشخصات فنی مناسب و قیمتی مقرون به‌صرفه، عملکرد بسیار خوبی را از خود به‌نمایش بگذارند. شیائومی Redmi A2 Plus هم یکی از همین گوشی‌های هوشمند میان‌رده با ارزش خرید بالا است.

در نمای رو‌به‌رویی این گوشی از صفحه‌نمایشی 6.52 اینچ و رزولوشن 720×1600 پیکسل بهره برده که توانایی نمایش 269 پیکسل در هر اینچ سبب شده تا کیفیت تصاویر مطلوبی را از آن شاهد باشید. سنسور دوربین اصلی 8 مگاپیکسل این گوشی هم در نور روز عملکرد قابل قبولی دارد و سنسور 0.08 مگاپیکسل هم برای کمک به ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره توسط سنسور دوربین اصلی در نظر گرفته شده است.

دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی حتی در نور روز هم عملکرد یک گوشی مقرون به صرفه را به شما ارائه می دهد و برای برقراری تماس تصویری بسیار خوب عمل می کند. وجود پردازنده Helio G36 مدیاتک باعث شده تا این گوشی عملکرد خوبی در بازی ها و اپلیکیشن های محبوب داشته باشد. باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت در شرایط استفاده معمولی عمر مفید (زمان آماده به کار) نزدیک به دو روز را فراهم می کند.

در مجموع باید بگوییم که اگر به دنبال خرید یک گوشی هوشمند میان رده هستید که قیمت ارزان تری نسبت به بسیاری از گوشی های دیگر داشته باشد و عملکرد قابل قبولی ارائه دهد، شیائومی ردمی A2 پلاس می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد.

قیمت حدودی: ۳,۴۰۵,۰۰۰ تومان

 

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا