بهترین هاگوشی موبایل
موضوعات داغ

بهترین گوشی های سامسونگ تا 15 میلیون تومان [تیر 1403]

سامسونگ در زبان کره ای به معنای سه ستاره است. سامسونگ یک شرکت اصالتا کره ای است که چهره های بین المللی دارد و محصولاتش به بسیاری از نقاط جهان راه پیدا کرده است.

این برند در سال 1970 با تاسیس زیر مجموعه های صنایع تولیدی الکتریک سامسونگ پا به عرصه الکترونیک گذاشت و شروع به ساخت لوازم الکترونیکی کرد. یکی از اولین تجهیزات تولید شده توسط این برند تلویزیون است.

پیش از آن، سامسونگ فعالیت خود را در زمینه صادرات محصولاتی مانند ماهی خشک و غذاهای محلی در سال 1938 با نام شرکت سانگهو سامسونگ آغاز کرد. موسس این شرکت شخصی به نام لی بیونگ چول بود که در کره جنوبی زندگی می کرد.

اما به تدریج فعالیت این برند به سایر حوزه ها نیز کشیده شد و امروزه به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده لوازم الکترونیکی مانند یخچال، تلویزیون، جاروبرقی، تلفن همراه و … شناخته می شود.گروه سامسونگ در حال حاضر دارای 80 زیرمجموعه و به نام یکی از بزرگترین شرکت های جهانی

در این مقاله لیست بهترین گوشی های سامسونگ تا 15 میلیون تومان معرفی شده است.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A35

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A35

بدون هیچ تعریفی باید بگوییم که گوشی‌های هوشمند میان‌رده سری A سامسونگ توانسته‌اند با بهره بردن از مشخصات فنی قدرتمند، عملکرد بسیار خوبی را از خود به‌نمایش بگذارند. سامسونگ Galaxy A35 یکی از این میان‌رده‌های با‌کیفیت و دوست‌داشتنی است که به نسبت قیمت در نظر گرفته شده، از مشخصات فنی مناسب و کاملا قابل قبولی بهره برده است.

در نمای رو‌به‌رویی این گوشی به صفحه‌نمایش بسیار با‌کیفیت 6.6 اینچ و رزولوشن 1080×2400 پیکسل از نوع سوپرامولد مجهز شده که توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 120 هرتز را هم دارد.

با توجه به مشخصات در نظر گرفته شده شما شاهد وضوح تصویر بسیار خوب و با‌کیفیت و البته عملکرد بسیار روان و بدون لگ در اجرای بازی‌های سنگین و نرم‌افزار‌های کاربردی روزمره خواهید بود.

در قسمت پشتی این گوشی هم یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 50 مگاپیکسل در کنار سنسور 8 مگاپیکسل فوق‌عریض و سنسور 2 مگاپیکسل ماکرو در نظر گرفته شده که سنسور دوربین اصلی این گوشی به‌خوبی توقعات شما را در حد و اندازه یک گوشی میان‌رده برای عکاسی در نور روز و نور شب بر‌آورده می‌کند. در بخش فیلمبرداری هم خیالتان راحت باشد، چون دوربین اصلی توانایی ضبط ویدیو با نهایت کیفیت 4K را دارد.

قیمت حدودی: ۱۶,۰۲۰,۰۰۰ تومان

 

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A14

Galaxy A14

در میان گوشی های میان رده مختلف با قیمت های اقتصادی و مناسب، سامسونگ اغلب گوشی های وسوسه انگیزی را عرضه می کند که اغلب کیفیت بالاتری نسبت به قیمت خود دارند و A14 نیز در همین دسته قرار می گیرد. یکی از جذابیت های A14 طراحی بدنه آن است.

با کمی دقت در شکل و موقعیت ماژول دوربین، به نظر می رسد که این طراحی از پرچمداران سامسونگ مانند گلکسی S23 الهام گرفته شده است. جنس بدنه این قاب پلاستیکی است و وجود شیارها و طراحی ظریف در پشت گوشی باعث می شود به راحتی در دست گرفته شود و اثر انگشت را جذب نکند.

با ضخامت 9.11 میلی متری نمی توان گفت که با یک گوشی باریک و ظریف روبرو هستیم اما با توجه به وزن 201 گرمی این گوشی سنگین نیست و در رده میانی گوشی های میان رده قرار می گیرد.

حسگر اثرانگشت در دکمه پاور قرار دارد که البته عملکرد خوبی دارد. در نهایت این گوشی تنها یک اسپیکر دارد که در قسمت پایینی گوشی تعبیه شده است. برای جبران این اسپیکر نه چندان قدرتمند، جک هدفون از این گوشی حذف نشده است و به شما اجازه می دهد همچنان از هندزفری سیمی مورد علاقه خود استفاده کنید.

قیمت حدودی: ۴,۷۱۰,۰۰۰ تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A54 5G

Galaxy A54 5G

با هر سلیقه و انتظاری از گوشی های هوشمند میان رده، باید بدانید که گوشی های میان رده سامسونگ سری A می توانند پاسخگوی نیاز شما باشند. سامسونگ گلکسی A54 5G با توجه به مشخصات فنی و البته قیمت مقرون به صرفه ارزش خرید دارد. صفحه نمایش 6.4 اینچی باکیفیت این گوشی با وضوح بسیار خوب و حداکثر روشنایی 1000 نیت وضوح تصویر بسیار خوبی را در شرایط نوری مختلف و حتی زیر نور مستقیم خورشید ارائه می دهد.

وجود سنسور قدرتمند عریض (اصلی) برای ثبت تصاویر بسیار جذاب در نور روز و شب، سنسور دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض با زاویه دید وسیع 123 درجه مناسب برای عکاسی در طبیعت و 5 مگاپیکسل سنسور ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک. آنها همه نیازهای شما را در عکاسی و حتی فیلمبرداری فراتر از یک گوشی میان رده برآورده می کنند.

پردازنده Exynos 1380 این گوشی نیز بحث عملکرد بسیار خوب در انجام بازی های حتی سنگین است به طوری که این گوشی قابلیت پشتیبانی از شبکه های اینترنت پرسرعت 5G را دارد. در نهایت، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی برای هر بار 100 درصد شارژ، دو روز عمر مفید (زمان آماده به کار) را در شرایط استفاده عادی فراهم می کند.

قیمت حدودی: ۱۴,۸۹۰,۰۰۰ تومان

 

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A34 5G

Galaxy A34 5G

سامسونگ در زمینه گوشی های هوشمند میان رده با معرفی محصولاتی با مشخصات فنی مناسب و قیمت مقرون به صرفه توانسته عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد. Samsung Galaxy A34 5G یکی از این گوشی های هوشمند دوست داشتنی این شرکت است.

صفحه نمایش جذاب و قدرتمند 6.6 اینچی این گوشی با رزولوشن بسیار خوب و نرخ رفرش شگفت انگیز 120 هرتز چیزی از یک پرچمدار کم ندارد و سامسونگ بار دیگر ثابت کرد که هنوز در زمینه نمایشگرها حرف های زیادی برای گفتن دارد.

از نظر سنسور دوربین، سنسور دوربین عریض 48 مگاپیکسلی این گوشی قابلیت ثبت تصاویر بسیار جذاب و باکیفیت در نور روز و شب را دارد. سنسور دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض این گوشی با زاویه دید 123 درجه می تواند تصاویر جذابی را در طبیعت و خارج از منزل ثبت کند.

سنسور دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی نیز این گوشی را برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک همراهی می کند. دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی این گوشی جدا از اینکه در نور روز بسیار خوب است، قابلیت فیلم برداری با بالاترین کیفیت 4K را دارد.

پردازنده Dimension 1080 شرکت Mediatek نیز این گوشی را همراهی می کند که جدا از عملکرد بسیار خوب در انجام بازی های حتی سنگین، این گوشی را همانطور که از نامش پیداست قابلیت پشتیبانی از شبکه های اینترنت نسل پنجم یا 5G را نیز به همراه داشته است.

باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت به ازای هر 100 درصد شارژ در استفاده معمولی، دو روز عمر مفید (زمان آماده به کار) را فراهم می کند.

به طور کلی باید بگوییم که اگر به دنبال خرید گوشی میان رده ای هستید که صفحه نمایشی به اندازه گوشی های پرچمدار، سنسورهای دوربین متنوع و قدرتمند و پردازنده مناسب برای انجام بازی های سنگین داشته باشد، این گوشی می تواند یکی از بهترین انتخاب های ممکن

قیمت حدودی: ۱۰,۳۸۰,۰۰۰ تومان

 

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 4G

Galaxy A24 4G

طراحی بدنه گوشی، طراحی معمول سامسونگ برای گوشی های میان رده است که در نهایت به پرچمدار این برند یعنی گلکسی اس 23 شباهت دارد. ماژول دوربین سه گانه در صفحه تخت و ساده و لوگوی سامسونگ در پایین این نکته را تایید می کند. علاوه بر این، برآمدگی لنزها بسیار کم است و به همین دلیل وقتی گوشی را روی میز یا هر سطح دیگری قرار می دهید، در جای خود باقی می ماند.

پنل پشتی آن از پلاستیک ساخته شده است اما به دلیل براق بودن در نگاه اول بسیار شیک و زیبا به نظر می رسد و حتی ممکن است متوجه پلاستیکی آن نشوید، هرچند ممکن است تا حدی لکه ها و اثر انگشت را به خود جذب کند. البته فریم گوشی مات است و باعث سهولت در دست گرفتن گوشی می شود. وزن کل گوشی 195 گرم و ضخامت آن 8.3 میلی متر است که در مقایسه با گوشی های میان رده می توان گفت وزنی استاندارد و شکلی باریک و زیبا دارد.

قیمت حدودی: ۷,۳۹۹,۰۰۰ تومان

 

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A54 5G

Galaxy A54 5G

با هر سلیقه و انتظاری از گوشی های هوشمند میان رده، باید بدانید که گوشی های میان رده سری A سامسونگ می توانند پاسخگوی نیاز شما باشند. Samsung Galaxy A54 5G با توجه به مشخصات فنی و البته قیمت مقرون به صرفه آن ارزش خرید دارد.

صفحه نمایش 6.4 اینچی باکیفیت این گوشی با وضوح بسیار خوب و حداکثر روشنایی 1000 نیت وضوح تصویر بسیار خوبی را در شرایط نوری مختلف و حتی زیر نور مستقیم خورشید ارائه می دهد.

وجود سنسور قدرتمند عریض (اصلی) برای ثبت تصاویر بسیار جذاب در نور روز و شب، سنسور دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض با زاویه دید وسیع 123 درجه مناسب برای عکاسی در طبیعت و 5 مگاپیکسل سنسور ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک. آنها همه نیازهای شما را در عکاسی و حتی فیلمبرداری فراتر از یک گوشی میان رده برآورده می کنند.

پردازنده Exynos 1380 این گوشی نیز بحث عملکرد بسیار خوب در انجام بازی های حتی سنگین است به طوری که این گوشی قابلیت پشتیبانی از شبکه های اینترنت پرسرعت 5G را دارد. در نهایت، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، در شرایط استفاده معمولی، عمر مفید (زمان آماده به کار) دو روز را در هر 100 درصد شارژ فراهم می کند.

قیمت حدودی: ۱۴,۸۲۰,۰۰۰ تومان

 

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A04

Galaxy A04

گوشی های هوشمند سری سامسونگ با توجه به قیمت بالاتری که دارند می توانند گزینه خوبی برای آن دسته از کاربرانی باشند که می خواهند یک گوشی هوشمند خوب با هزینه ای مقرون به صرفه بخرند.

سامسونگ گلکسی A04 یکی از گوشی های میان رده و اقتصادی است که با توجه به قیمت، عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی دارد. در نمای جلویی این گوشی دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی با رزولوشن 720×1600 پیکسل از نوع PLS است که 270 پیکسل در هر اینچ را نشان می دهد.

این صفحه نمایش در شرایط نوری مختلف وضوح تصویر خوبی دارد، اما طبیعتاً در زیر نور مستقیم خورشید، وضوح تصویر کمی تحت تأثیر قرار می گیرد، اما همچنان آیکون ها در این شرایط به خوبی خوانا هستند.

در پشت، یک سنسور دوربین با زاویه باز 50 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی، سنسورهای دوربین دوگانه این گوشی را تشکیل می دهند. سامسونگ گلکسی A04 فاقد سنسور فوق عریض است اما سنسور دوربین عریض با وضوح 50 مگاپیکسل عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی را به شما ارائه می دهد.

سنسور 5 مگاپیکسلی دوربین سلفی عملکرد بسیار خوب و کاملا قابل قبولی در برقراری تماس تصویری دارد. پردازنده در نظر گرفته شده برای این گوشی نه تنها در فعالیت های روزمره حتی در اجرای بازی ها و اپلیکیشن های محبوب بسیار خوب عمل می کند، بلکه در جایگاه یک گوشی مقرون به صرفه نیز نیازهای شما را به طور کامل برآورده می کند. مانند اکثر گوشی های میان رده سری A، سامسونگ گلکسی A04 به باتری مناسبی با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت مجهز شده است.

باتری که دو روز عمر مفید (زمان آماده به کار) را در شرایط استفاده عادی در هر 100 درصد شارژ فراهم می کند. به طور کلی باید بگوییم که سامسونگ گلکسی A04 از مشخصات فنی بسیار خوب و کاملا قابل قبولی در بین گوشی های مقرون به صرفه برخوردار است و می تواند یکی از بهترین انتخاب های ممکن برای شما در این بازه قیمتی باشد.

قیمت حدودی: ۳,۸۵۵,۰۰۰ تومان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا