شبکه های اجتماعیگوشی موبایل

کاربران اینستاگرام با این ویژگی عاشق گلکسی اس 24 می شوند

رونمایی از سامسونگ گلکسی اس 24 در اوایل سال 2024 صورت خواهد گرفت. با وجود آن، شایعات فراوانی تاکنون از این گوشی‌ها دریافت کردیم که ممکن است صحت پیدا کنند یا نکنند.

از واحدهای ساختگی لو رفته گرفته تا مشخصات گوشی. اکنون یک افشای جدید نشان می‌دهد که پرچمدار آینده می‌تواند یک میانبر اینستاگرام برای صفحه قفل داشته باشد. اسکرین شات این ویژگی توسط الساندرو پالوزی کشف شد و در پلتفرم رسانه اجتماعی X (توئیتر سابق) به اشتراک گذاشته شد. این تصویر به طور خاص یک پاپ آپ را نشان می‌دهد که به طور کامل می‌گوید: “کاربران سامسونگ گلکسی اس 24 اکنون می‌توانند میانبر دوربین اینستاگرام را در تنظیمات روشن کنند.”

به نظر می‌رسد که پنجره پاپ آپ شامل گزینه‌هایی چون Try it، More Options… و No Thanks می‌شود. در حال حاضر، میانبرهای صفحه قفل One UI عمدتاً به برنامه‌های سیستمی محدود می‌شوند، با چند استثنا. به این ترتیب، اگر Galaxy S24 یک میانبر اینستاگرام برای صفحه قفل دریافت کند، قابل توجه خواهد بود. علاوه بر این ویژگی بالقوه، افشای اطلاعات قبلی نشان می‌دهد که گوشی نسل بعدی سامسونگ می‌تواند به هوش مصنوعی مجهز شود. حتی یکی از گزارش‌ها ادعا می‌کند که سامسونگ می‌خواهد سری گلکسی اس 24 «هوشمندترین گوشی‌های هوشمند با هوش مصنوعی» باشد.

کاربران اینستاگرام با این ویژگی عاشق گلکسی اس 24 می شوند

در هر صورت باید تا زمان رونمایی خانواده گلکسی اس 24 منتظر ماند تا مشخص شود این برند کره‌ای چه برنامه‌ای برای نسل بعدی پرچمداران خود دارد. انتظار داریم بزودی شایعات و گزارش‌های بیشتری دردسترس قرار گیرد. این برند در تلاش بوده سه مدل اس 24 را همچون سال‌های قبل معرفی و عرضه کند. با این تفاوت که طراحی بهبودیافته و سخت افزاری قوی‌تر با نرم افزار بهینه و جدید در کار است.

به هر حال اواخر ماه ژانویه تاریخ رونمایی خواهد بود و نسخه اولترا هم برترین مدل این خانواده پرچمدار است. پیش بینی شده بیشتر گزارش‌ها به حقیقت تبدیل شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا