گوشی موبایلهوش مصنوعی

نسخه iOS برنامه هوش مصنوعی Microsoft Copilot منتشر شد

Microsoft Copilot ios

تنها چند روز پس از انتشار برنامه Copilot برای اندروید، کاربران آیفون هم اکنون با همین رفتار روبرو هستند. برنامه Copilot اکنون به طور رسمی برای iOS و iPadOS در اپ استور در دسترس است تا شما آن را دانلود کنید.

برای یادآوری، Copilot ضربه چاقوی مایکروسافت به یک ربات چت هوش مصنوعی، شبیه به ChatGPT یا Google Bard است. اما بر خلاف دو مورد دیگر، این یکی به جای رسیدگی به اسناد طولانی، جستجوی اطلاعات را در اولویت قرار می دهد. برای مثال، می‌توانید از Copilot برای پرسیدن سؤالات و دریافت پاسخ‌های واقعی از وب، ایمیل‌های پیش‌نویس و مقالات کوچک‌تر استفاده کنید. همچنین می‌تواند با استفاده از DALL-E 3، یک تولیدکننده قدرتمند متن به تصویر از OpenAI، تصاویری از متن شما ایجاد کند.

Microsoft Copilot ios

Copilot بر روی GPT-4، آخرین و پیشرفته ترین مدل زبان بزرگ (LLM) از OpenAI اجرا می شود. این بدان معنی است که شما می توانید از پتانسیل کامل GPT-4 به صورت رایگان لذت ببرید، برخلاف ChatGPT، که برای استفاده از هر چیزی فراتر از GPT-3.5 هزینه ای از شما دریافت می کند.

Microsoft Copilot قبلا با نام بینگ چت شناخته می شد، اما مایکروسافت تصمیم گرفت نام و ظاهر جدیدی به آن بدهد. هنوز هم می‌توانید از Copilot در وب استفاده کنید، اما این وب‌سایت خود را نیز جدا از بینگ دارد. و البته، می توانید برنامه را از اپ استور اپل دانلود کرده و در آیفون یا آیپد خود استفاده کنید.

اگر می‌خواهید ایده بهتری در مورد توانایی Microsoft Copilot داشته باشید و اینکه آیا باید از برنامه جدید در برنامه ChatGPT استفاده کنید، به این پیوند بروید .

دانلود نسخه iOS Microsoft Copilot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا