شبکه های اجتماعی

نشان تایید شده واتساپ به کانال های آن می رسد

بر اساس کد مشاهده شده در آخرین نسخه بتای برنامه توسط یک ردیاب ویژگی، واتساپ در حال کار بر روی اجازه دادن به مشاغل برای نمایش نشان تأیید در کانال‌های خود است.

این شرکت در حال تغییر نحوه نمایش علائم تایید در پلتفرم پیام رسانی است. در نهایت انتظار می‌رود که از نشان‌های سبز موجود در واتساپ به علامت‌های تأیید شده آبی رنگ که در حال حاضر روی اینستاگرام و فیسبوک استفاده می‌شود، تغییر کند.

WABetaInfo یک ویژگی جدید “کانال تایید شده” را در به‌روزرسانی بتای واتس‌اپ برای اندروید 2.24.1.18 مشاهده کرد که برای آزمایش‌کنندگانی که برای دریافت نسخه‌های بتای برنامه در اندروید ثبت‌نام کرده‌اند، ارائه می‌شود. این ویژگی خاص برخلاف سایر ویژگی‌هایی که در حال حاضر روی پلتفرم در حال آزمایش هستند، هنوز در حال توسعه است. انتظار رفته که در آینده برای آزمایش‌کنندگان بتا ارائه شود، قبل از اینکه برای همه کاربران در کانال پایدار عرضه شود.

یک اسکرین شات به اشتراک گذاشته شده توسط ردیاب ویژگی، رابط ادعا شده برای ویژگی کانال تایید شده جدید را نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد این ویژگی برای کاربران واتساپ بیزینس در نظر گرفته شده و به کاربران این امکان را می‌دهد که نشان تأیید شده خود را در کانال جدیدی که برای کسب و کارشان ایجاد شده است نشان دهند. سال گذشته، این شرکت اعلام کرد که کسب‌وکارها می‌توانند در ویژگی Meta Verified شرکت مادر مشترک شوند و علامت تیک تأیید شده در پروفایل خود دریافت کنند.

نشان تایید شده واتساپ به کانال های آن می رسد

جالب اینجاست که اسکرین شات فاش شده WABetaInfo نشان می‌دهد که افزودن نشان تایید شده به یک کانال بلافاصله جایگزین نام و تصویر نمایه موجود آن می‌شود و شروع به استفاده از جزئیات تایید شده کسب و کار شما می‌کند که یک پیش نمایش نیز نمایش داده می‌شود و نشان می‌دهد تصویر کانال، نام و نشان تایید شده شما چگونه به نظر می‌رسد. اگر قصد دارید عکس کانال خود را تغییر دهید، طبق تصویر باید این تغییرات را در نمایه کسب و کار خود اعمال کنید.

WABetaInfo برای نمایش علامت تأیید تأیید شده ادعا می‌کند که مشاغل باید اشتراک Meta Verified داشته باشند. بر اساس ردیاب ویژگی، کاربران فردی و حساب‌های غیرتجاری نمی‌توانند علامت تیک تایید شده را به کانال‌ها اضافه کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا