شبکه های اجتماعی

واتساپ Sticker Maker برای کاربران iOS شروع به کار کرد

متا در حال معرفی ویژگی جدیدی به نام «Sticker Maker» به پلتفرم پیام‌رسانی فوری خود، واتساپ است. این ویژگی به شما امکان می‌دهد عکس‌های خود را به استیکر تبدیل کرده یا استیکرهای موجود را شخصی‌سازی کنید.

Sticker Maker دارای برخی ویژگی‌های جالب مانند عملکرد برش خودکار و همچنین مجموعه‌ای از ابزارهای ویرایش از جمله متن، نقاشی و حتی امکان قرار دادن برچسب‌های دیگر است. هنگامی که استیکر ویرایش شده را ارسال کردید، به طور خودکار در سینی استیکر ذخیره می‌شود تا بتوانید هر زمان که مایلید دوباره ارسال کنید.

چگونه در واتساپ استیکر بسازیم؟

  • سینی استیکر خود را با انتخاب نماد استیکر در سمت راست کادر متن باز کنید، “ایجاد استیکر ” را انتخاب کنید و تصویری را از گالری خود انتخاب کنید.
  • استیکر خود را با انتخاب یک برش و اضافه کردن متن، استیکرهای دیگر یا طراحی روی آن سفارشی کنید.
  • استیکر سفارشی خود را ارسال کنید.

واتساپ Sticker Maker برای کاربران iOS شروع به کار کرد

چگونه یک استیکر موجود در واتساپ را ویرایش کنیم؟

  • سینی استیکر خود را با انتخاب نماد استیکر در سمت راست کادر متن باز کنید.
  • استیکر مورد نظر را برای ویرایش طولانی فشار دهید و “ویرایش استیکر ” را انتخاب کنید.
  • استیکر خود را با افزودن متن، استیکرهای دیگر یا طراحی روی آن سفارشی کنید.
  • استیکر ویرایش شده خود را ارسال کنید.

این ویژگی در حال حاضر روی واتساپ وب در دسترس است و در روزهای آینده روی iOS 17+ نیز عرضه خواهد شد. کسانی که از نسخه‌های قدیمی‌تر iOS استفاده می‌کنند، می‌توانند استیکرهای موجود را ویرایش کنند، اما استیکرهای جدید ایجاد نخواهند کرد. بنابراین به‌زودی باید برای اندروید نیز عرضه شود. کاربران اندروید باید منتظر بمانند تا متا این قابلیت را برای دستگاه‌های آنها نیز دردسترس قرار دهد.

متا همیشه سعی داشته با افزودن ویژگی‌های جدید، نظر علاقمندان و کاربران را جلب نماید. با وجود رقیب جدی چون تلگرام، عرصه رقابت برای این پلتفرم پیام‌رسان بسیار دشوار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا