شبکه های اجتماعی

در نسخه جدید تلگرام می توانید دریافت پیام های شخصی را محدود کنید

آپدیت دیگری برای پیام‌رسان تلگرام منتشر شد. تلگرام نسخه 10.6.1 هم اکنون برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS در دسترس است، سایر کلاینت‌ها به‌زودی آپدیت خواهند شد.

نسخه جدید برنامه توانایی محدود کردن دریافت پیام‌های شخصی را دارد، اکنون دارندگان اشتراک پولی Premium تلگرام می‌توانند انتخاب کنند که چه کسی مکالمه جدیدی را با آنها آغاز کند، همه کاربران یا فقط کسانی که از لیست مخاطبین و کاربران Premium هستند.

این تنظیمات را می‌توان در بخش Privacy مدیریت کرد. علاوه بر این، کاربران پیام‌رسان می‌توانند دقیقا ببینند که مخاطب چه زمانی پیام‌های چت آنها را می‌خواند. به نوبه خود، مشترکین Premium اکنون این امکان را دارند که زمان مشاهده خود را از مخاطبینی که زمان آخرین فعالیت خود را نمی‌بینند پنهان کنند.

همچنین، مشترکین تلگرام پریمیوم که زمان آخرین فعالیت خود را مخفی کردند، همچنان می‌توانند آخرین زمان بازدید آن دسته از کاربرانی را که آن را مخفی نکرده‌اند در تنظیمات حریم خصوصی مشاهده کنند. تلگرام یک سرویس پیام‌رسان متن‌باز چندسکویی مبتنی بر رایانش ابری است. این پیام‌رسان در سال 2013 توسط دو برادر به نام‌های پاول و نیکلای دورف راه‌اندازی شد. تلگرام رسماً برای اندروید، ویندوز فون و آی‌اواس در دسترس است.

در نسخه جدید تلگرام می توانید دریافت پیام های شخصی را محدود کنید

تلگرام در سال‌های اخیر به سرعت محبوبیت پیدا کرده است و اکنون یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌های جهان است. طبق آمار، تلگرام در حال حاضر بیش از 500 میلیون کاربر فعال دارد. تلگرام یک پیام‌رسان قدرتمند و همه‌کاره است که می‌تواند برای طیف گسترده‌ای از کاربردها مورد استفاده قرار گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا