شبکه های اجتماعی

ایکس تماس های صوتی و تصویری را برای کاربران اندروید معرفی می کند

X (توئیتر سابق) تماس‌های صوتی و تصویری را برای کاربران iOS در اکتبر 2023 راه‌اندازی کرد. اکنون، این ویژگی به اندروید می‌آید، با یک مهندس در ایکس، @enriquebrgn، این خبر را در یک پست به اشتراک می‌گذارد و می‌گوید:

“تماس‌های صوتی و تصویری در X امروز به آرامی برای کاربران اندروید عرضه می‌شود! برنامه خود را به به‌روز کنید و با مادر خود تماس بگیرید.”

 

لیندا یاکارینو، مدیر عامل X، برای اولین بار در آگوست گذشته به عنوان بخشی از برنامه خود و مالک الان ماسک برای ایجاد یک برنامه “همه چیز”، چت تصویری را در این پلتفرم اعلام کرد.

البته، مزایایی که همراه با طرح بزرگ آن‌ها ارائه می‌شود، از جمله برقراری تماس‌های صوتی و تصویری، در درجه اول فقط برای مشترکین پریمیوم در دسترس است. با این حال، هر کاربر می‌تواند تماس‌هایی دریافت کند، چه کمکی به تامین مالی رویاهای ماسک کند یا نه.

ایکس تماس های صوتی و تصویری را برای کاربران اندروید معرفی می کند

اگر WhatsApp، Zoom، Teams و موارد دیگر برای شما کافی است، به راحتی می‌توانید تماس‌ها را در X خاموش کنید. به تنظیمات بروید و روی حریم خصوصی و ایمنی کلیک کنید، سپس پیام‌های مستقیم را ارسال کنید. در آنجا گزینه‎‌ای را می‌بینید که می‌گوید تماس صوتی و تصویری را فعال کنید که می‌توانید از خاموش بودن آن مطمئن شوید.

از طرف دیگر، می‌توانید کنترل کنید چه کسی می‌تواند با شما در X تماس بگیرد. محدودیت‌ها شامل افراد در دفترچه آدرس شما، کاربران تأیید شده و افرادی است که دنبال می‌کنید. این محدودیت‌ها می‌توانند برای جلوگیری از تماس‌های ناخواسته مفید باشند، زیرا فردی که در آن طرف خط قرار دارد برای تماس با شما به شماره تلفن شما نیاز ندارد.

حال باید دید استقبال از قابلیت جدید ایکس چگونه خواهد بود. انتظار رفته با واکنش‌های مثبتی رو به رو شود، این شبکه اجتماعی در تلاش بوده تا موجب افزایش مخاطب و درآمد با بخش پریمیوم شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا