شبکه های اجتماعی

اینستاگرام به نوجوانان توصیه می کند شب ها از این پلتفرم استفاده نکنند

اینستاگرام جدیدترین ویژگی تمرکز حواس خود را برای نوجوانان معرفی کرده است. وقتی یک کاربر جوان‌تر برای بیش از 10 دقیقه در مواردی مانند Reels یا پیام‌های مستقیم او جستجو می‌کند، برنامه به آنها پیشنهاد می‌دهد که برنامه را ببندند و به رختخواب بروند.

این “Nighttime Nudges” به طور خودکار در حساب‌های نوجوانان ظاهر می‌شود و خاموش کردن آنها ممکن نخواهد بود. اینستاگرام مشخص نکرده که آیا این ویژگی برای همه نوجوانان فعال خواهد شد یا فقط برای افراد زیر 18 سال.

به گفته اینستاگرام، ایده این است که به نوجوانانی که قبلاً از ویژگی‌هایی مانند یادآوری استراحت استفاده نمی‌کنند، این برنامه را برای شب ببندند. اینستاگرام می‌گوید: «ما می‌خواهیم نوجوانان اینستاگرام را ترک کنند که فکر می‌کنند زمانی که در برنامه صرف می‌کنند معنادار و عمدی است و می‌دانیم که خواب برای نوجوانان اهمیت ویژه‌ای دارد.”

اینستاگرام به نوجوانان توصیه می کند شب ها از این پلتفرم استفاده نکنند

این ابزار جدید از دیگر ویژگی‌هایی پیروی می‌کند که اینستاگرام برای کمک به نوجوانان و والدین آنها در مدیریت زمان صرف شده در این برنامه ارائه کرده است. همراه با Take a Break و ویژگی‌های نظارت والدین، این ویژگی‌ها شامل حالت‌هایی مانند حالت آرام می‌شود. دومی به نوجوانان امکان می‌دهد اعلان‌ها را بی‌صدا کنند، به‌طور خودکار به پیام‌ها پاسخ دهند و به دوستان و دنبال‌کنندگان خود اطلاع دهند که در دسترس نیستند و کارهای دیگری انجام می‌دهند، مانند مطالعه یا خواب انجام دهند.

اینستاگرام همیشه سعی داشته کاربری مفیدی توسط مخاطبین انجام دهد. این شبکه اجتماعی توانسته میلیاردها کاربر بدست آورد و علاقمندان را مجاب کند که به این شبکه اجتماعی روی آورند. مشخص نیست برنامه دقیق کمپانی مورد اشاره برای آینده چیست. این کمپانی همیشه با ارائه آپدیتی توانسته نظر طرفداران را جلب کرده و باید دید برنامه این شرکت چیست.

باید دید آیا برای بزرگ‌ترها هم قابلیتی در کار است یا خیر. این شرکت به عنوان زیرمجموعه متا فعالیت می‌کند و توانسته به موفقیت بسیاری دست یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا