شبکه های اجتماعی

افزودن سریع در اسنپ چت Quick Add چیست؟

احتمالاً بخش افزودن سریع اسنپ چت را با چند چهره (احتمالا) آشنا دیده اید، اما آیا می دانید این ویژگی چه کار می کند و چگونه کار می کند؟ ما به شما خواهیم گفت که چرا این گزینه وجود دارد و چگونه می توانید از آن در اسنپ چت در گوشی آیفون یا اندروید خود استفاده کنید.

ویژگی افزودن سریع اسنپ چت چیست؟

ویژگی افزودن سریع اسنپ چت به شما کمک می کند تا افرادی را که ممکن است بشناسید به سرعت به لیست دوستان خود اضافه کنید. هنگامی که Snapchat را راه اندازی می کنید و به صفحه “افزودن دوستان” دسترسی پیدا می کنید، این بخش افزودن سریع را مشاهده می کنید. با استفاده از پیشنهادات موجود در این بخش، می توانید تنها با ضربه زدن روی یک گزینه، هر کسی را به لیست دوستان خود اضافه کنید.

What is Quick Add on Snapchat?

افزودن سریع چگونه کار می کند؟

همانطور که گفته شد، Quick Add افراد مختلفی را به شما نشان می دهد که می توانید آنها را به لیست دوستان خود اضافه کنید، اما این شرکت چگونه به این افراد می رسد؟ خوب، اسنپ چت از الگوریتم های خاصی برای نشان دادن افراد در این لیست استفاده می کند.

ممکن است متوجه شده باشید که احتمالاً افرادی که در Quick Add نمایش داده می شوند را می شناسید. این به این دلیل است که اسنپ چت کاربران را در این بخش بر اساس دوستانی که با آنها دوست هستید، مشترکین و سایر عوامل توصیه می کند. این می تواند به سادگی دوست یک دوست یا شخصی باشد که در منطقه شما زندگی می کند و همان علایق را دارد.

می توانید اضافه کردن سریع را به عنوان لیست دوستان پیشنهادی فیس بوک در نظر بگیرید، جایی که چهره هایی را می بینید که احتمالاً قبلاً با آنها آشنا هستید.

What is Quick Add on Snapchat?

نحوه افزودن دوستان با استفاده از Quick Add

افزودن دوستان با استفاده از Quick Add آسان است. با این حال، به همان اندازه که ممکن است آسان به نظر برسد، گیرنده هنوز باید درخواست دوستی شما را قبل از اینکه هر دو در پلتفرم دوست باشید، بپذیرد.

برای شروع، اسنپ چت را در آیفون یا گوشی اندرویدی خود راه اندازی کنید. در گوشه بالا سمت راست، روی دکمه افزودن دوستان (که با علامت «+» و شبح یک شخص نشان داده شده است) در بالا سمت راست ضربه بزنید.

در صفحه «افزودن دوستان»، به بخش «افزودن سریع» بروید. در اینجا، شخصی را که می‌خواهید درخواست دوستی کنید، پیدا کنید. سپس، روی «افزودن» در کنار نام آنها ضربه بزنید.

اسنپ ​​چت درخواست دوستی شما را برای کاربر انتخاب شده ارسال می کند.

چگونه افراد را در صفحه افزودن سریع خود پنهان کنید

اگر نمی‌خواهید افراد خاصی را در صفحه افزودن سریع خود ببینید، می‌توانید آنها را حذف کنید. برای انجام این کار، Snapchat را راه اندازی کنید، روی دکمه افزودن دوستان (که با علامت “+” و شبح یک شخص نشان داده شده است) در بالا سمت راست ضربه بزنید و به بخش “افزودن سریع” بروید. فردی را که نمی خواهید در لیست پیدا کنید و روی “X” در کنار نام او ضربه بزنید.

در صورت تمایل، با انتخاب «این شخص را نمی شناسم» یا «دلیل دیگر»، به اسنپ چت اطلاع دهید که چرا آن شخص را در لیست نمی خواهید.

اگر به اشتباه فردی را از لیست حذف کردید، با ضربه زدن روی «واگرد» دوباره او را اضافه کنید.

What is Quick Add on Snapchat?

چگونه خود را در افزودن سریع دیگران پنهان کنید

درست مانند نحوه مشاهده افراد دیگر در لیست افزودن سریع، اسنپ چت نیز حساب شما را در منوی افزودن سریع دیگران نشان می دهد. اگر نمی خواهید در آن لیست ظاهر شوید، می توانید خودتان را حذف کنید.

با راه اندازی اسنپ چت در گوشی خود شروع کنید. در گوشه بالا سمت چپ، روی عکس نمایه یا Bitmoji ضربه بزنید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا