شبکه های اجتماعی

واتساپ در iOS در حال دریافت فناوری Passkeys است

پس از اینکه ایکس فناوری Passkeys را برای غیر مشترکین X premium معرفی کرد، واتساپ نیز روی ویژگی مشابهی کار می‌کند. WABetaInfo فاش کرد که آخرین نسخه بتای واتساپ در iOS، 24.2.10.73، حاوی یک ویژگی Passkey جدید در حال توسعه است.

واتساپ پیشتر Passkeys را برای اندروید تحت نسخه بتا اندروید 2.23.20.4 عرضه کرده اما اکنون آن را برای کاربران iOS آورده است. Passkeys یک روش جدید برای تأیید زمانی است که کاربران وارد حساب‌های WhatsApp خود می‌شوند. کلیدهای عبور هنگام ورود به دستگاه‌ها نیاز به رمز عبور را حذف کرده و در مقابل از فناوری‌هایی مانند اسکن اثر انگشت، شناسه چهره و سایر روش‌ها برای کمک به فرآیند ورود استفاده می‌کنند.

اکنون قابلیت مشابهی برای کاربران iOS در حال توسعه بوده که می‌توانند از طریق Touch ID، Face ID یا رمز عبور دستگاه خود وارد WhatsApp شوند. کلیدهای عبور برای کاربران اختیاری هستند و می‌توانند بعداً در تنظیمات غیرفعال شوند. علاوه بر این، اگر کاربر بدون قابلیت رمز عبور وارد دستگاهی شود، همچنان می‌تواند کد 6 رقمی را برای تأیید دریافت کند.

واتساپ در iOS در حال دریافت فناوری Passkeys است

در نسخه بتا اندروید، واتس‌اپ اشاره می‌کند که کلیدهای عبور در پسورد منیجر ذخیره می‌شوند. با این حال، در اسکرین شات‌هایی که تاکنون در دسترس هستند، مطمئن نیستیم که در مورد iOS چیست. در نسخه بتای قبلی در iOS (24.2.10.72:)، WABetaInfo یک ویژگی جدید چت شخص ثالث را نشان داد. برنامه رسانه اجتماعی به دلیل قوانینی که توسط قانون بازارهای دیجیتال (DMA) اجرا می شود، احتمالاً روی آن کار می کند.

این قابلیت هم برای iOS و هم برای اندروید در دست توسعه است. با قابلیت چت شخص ثالث، کاربران می توانند بخش جدیدی در واتس اپ دریافت کنند که پیام های دریافتی از برنامه های شخص ثالث را نمایش می دهد. این قابلیت همچنین به کاربران این امکان را می دهد که هنگام استفاده از برنامه های شخص ثالث مختلف، در واتس اپ به دیگران پیامک ارسال کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا