شبکه های اجتماعی

flipside اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام در حال آزمایش ویژگی دیگری است که به کاربران امکان می دهد جایگزینی برای فینستاس ها ارائه دهد. این “فلیپساید” نامیده می شود و به افراد امکان می دهد یک شبکه عکس ثانویه ایجاد کنند که فقط دوستان تعیین شده بتوانند آن را ببینند.

اگر تا حدودی آشنا به نظر می رسد، احتمالاً به این دلیل است که اینستاگرام در حال حاضر ایجاد پست هایی را که برای مخاطبان محدودتری در نظر گرفته شده است را برای کاربران بسیار آسان کرده است. این برنامه قابلیتی را برای کاربران به اشتراک گذاشتن پست های شبکه ای اضافه کرد”دوستان نزدیک”در ماه نوامبر (داستان‌هایی برای دوستان نزدیک از سال 2018 وجود داشته است). اخیراً آزمایش شده استلیست مخاطبانبرای Stories، بنابراین کاربران می توانند چندین لیست برای اشتراک گذاری در گروه های کوچک ایجاد کنند. این برنامه، البته، ایجاد آن را نیز نسبتاً آسان می کندفینستای فعلی.

Flipside، تا حدودی گیج کننده، روش دیگری را برای انجام همان کار ارائه می دهد. کاربران یک لیست مجزا از دوستان، متمایز از “دوستان نزدیک” ایجاد می کنند تا به “Flipside” خود اضافه کنند. سپس آنها می توانند انتخاب کنند که در شبکه اصلی خود یا به “Flipside” خود پست کنند، که از نمایه آنها نیز قابل دسترسی است اما فقط برای لیست دوستان ذکر شده در بالا قابل مشاهده است. با توجه به اسکرین شات های به اشتراک گذاشته شده در Threads، افراد در صورت مشاهده نماد کلید در شبکه شخصی، متوجه خواهند شد که آیا به فلیپساید کسی دسترسی دارند یا خیر. (می توانید ویدیویی از آن را در حال عمل در Threads مشاهده کنید.)

ظاهراً حتی آدام موسری، رئیس اینستاگرام نیز متوجه شده است که این همه کمی اضافی است. او گفت: «از یک طرف ایجاد فضایی شفاف که خصوصی‌تر به نظر می‌رسد، احساس خوبی داردنوشتدر یک پست در Threads از سوی دیگر، این راه دیگری برای دستیابی به مخاطبان کوچکتر در بالای حساب های ثانویه و دوستان نزدیک است.

flipside

او اضافه کرد که “ما حتی مطمئن نیستیم که آن را راه اندازی کنیم”، که ممکن است توضیح دهد که چرا شرکت در مورد آزمایش نسبتاً ساکت بوده است. Flipside اولین بار در دسامبر مشاهده شد، اما در آن زمان یک نمونه اولیه داخلی بود.مطابق با TechCrunch. با این حال، اکنون برای کاربران واقعی ظاهر می شود، با یکعددازگزارش هااز آنظاهر شدندر موضوعات روز گذشته.

به نظر می رسد واکنش های اولیه متفاوت است، با کمی اشتیاق برای به روز رسانی و برخی تعجب می کنند که چرا آنها به یک پروفایل دیگر در رسانه های اجتماعی برای حفظ نیاز دارند. به نظر می رسد که دیگران، قابل درک، سردرگم هستند.

در حالی که فینستاها (گاهی اوقاتبه طرز خنده داریوسواس اخیر متا برای ایجاد فضاهای “خصوصی تر” در اینستاگرام به احتمال زیاد بیشتر از ایجاد راحتی بیشتر است. موسریاشاره کرده استدر طول چند سال گذشته چندین بار کاربران اینستاگرام به سادگیپست نمی کنندبه همان اندازه که قبلا انجام می دادند، به خصوص در فیدهایشان. برای برنامه‌ای که به تبلیغات متکی است – بیشتر آن در فیدهای کاربران – این کمتر از حد ایده‌آل است. بنابراین این همه چیز شگفت‌انگیز نیست که اینستاگرام به دنبال راه‌های جدیدی برای ترغیب مردم به صرف زمان بیشتری برای پست گذاشتن و پیمایش فیدهای خود باشد.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا