شبکه های اجتماعی

برنامه Spotify TV با تغییرات اساسی در راه است

پس از سال‌ها غفلت، برنامه تلویزیون اسپاتیفای در حال تغییر اساسی است. این برنامه اکنون دارای یک رابط کاربری بازطراحی شده است که بصری تر، استفاده آسان تر و از نظر بصری جذاب است. این یک برنامه تلویزیونی اسپاتیفای است که ما سال‌ها آن را تحمل کرده‌ایم، و باید برای همه کسانی که از Spotify روی دسکتاپ یا موبایل استفاده می‌کنند آشنا باشد.

صفحه اصلی تلویزیون اسپاتیفای جدید اساسا یک نسخه عریض از اپلیکیشن موبایل است. محتوایی که اخیراً پخش شده است در بالای صفحه اصلی ظاهر می‌شود و اگر به پایین بروید، با تعداد زیادی از توصیه‌های شخصی‌شده مواجه می‌شوید. برگه‌های «جستجو» و «کتابخانه» همچنان در بالای صفحه اصلی قرار دارند، اما یک پخش‌کننده کوچک به آنها ملحق می‌شود که آهنگ یا پادکست فعلی شما را نشان می‌دهد.

Spotify's TV App Isn't a Mess Anymore

مهمتر از همه، برنامه Spotify TV سیستم قدیمی خود را در صف “در حال پخش” کنار گذاشته است. سیستم صف قدیمی هنر آلبوم را به قیمت قابل استفاده بودن برجسته می‌کرد. شما فقط می‌توانید یک آهنگ آینده را ببینید. سیستم صف جدید Spotify بسیار مفیدتر است، زیرا چندین آهنگ آینده را در یک ستون عمودی در تلویزیون شما فهرست می کند. هنر آلبوم همچنان برای هر آهنگ گنجانده شده است، اما به شکلی ساده تر. همچنین می توانید حالت تاریک را فعال کنید تا عناصر پر زرق و برق Spotify را کاهش دهید.

و اگر دوستان یا خانواده شما بد سلیقه هستند، از ویژگی به روز شده تغییر حساب برنامه Spotify TV قدردانی خواهید کرد. اکنون یک نماد نمایه کاربر در گوشه سمت راست بالای برنامه Spotify TV ظاهر می شود. با کلیک بر روی این نماد می توانید به یک حساب کاربری دیگر سوئیچ کنید. این بسیار شبیه به سیستم پروفایل در Netflix یا Hulu است.

 

این تغییرات اپلیکیشن اسپاتیفای تی وی را کاربردی تر و قابل استفاده تر می کند. با این حال، پیمایش Spotify با کنترل تلویزیون تجربه چندان سرگرم کننده ای نیست. اگر می‌خواهید کارها را برای خود آسان‌تر کنید، از Spotify Connect برای ارسال محتوا از تلفنتان به تلویزیونتان استفاده کنید. می توانید این کار را با باز کردن Spotify در تلفن خود انجام دهید و شروع به پخش آهنگ کنید، سپس روی نماد دستگاه در کنار دکمه مکث در پایین صفحه ضربه بزنید. سپس، تلویزیون خود را از لیست دستگاه های موجود انتخاب کنید.

 

برنامه بازطراحی شده Spotify در حال حاضر برای تلویزیون های هوشمند، استریم استیک ها و کنسول های بازی عرضه می شود. عضویت ممتاز لازم نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا