شبکه های اجتماعی

اعضای Amazon Prime اکنون برای Music Unlimitedمبلغ بیشتری پرداخت می کنند

همانطور که انتظار می رفت، Amazon Music Unlimited هزینه ماهانه خود را برای مشترکین Prime افزایش می دهد. این سرویس اکنون 10 دلار در ماه هزینه دارد که از 9 دلار هزینه ماهانه قبلی بیشتر است.

این قیمت گذاری در حال حاضر برای مشترکین جدید اعمال می شود، اگرچه از کاربران فعلی تا 19 سپتامبر 10 دلار در ماه دریافت نمی شود. Music Unlimited همچنین طرح خانواده و قیمت پرداخت سالانه را برای اعضای Prime افزایش می‌دهد و البته اوایل سال جاری افزایش قیمت مشابهی را برای اعضای غیرPrime اعمال کرد.

در حالی که افزایش قیمت هرگز جالب نیست، این مورد حداقل قابل تحمل است. Music Unlimited هنوز هم ارزان‌تر از سرویس‌های رقیب مانند Spotify و Apple Music است (تا زمانی که عضو Prime باشید)، و به خوبی با اکوسیستم دستگاه‌های هوشمند آمازون و خدمات آنلاین ادغام می‌شود.

همچنین Music Unlimited صدای با کیفیت CD (24 بیت/192 کیلوهرتز) را پخش می کند، ویژگی که Spotify هنوز فاقد آن است.

در اینجا تمام قیمت های به روز شده برای Amazon Music Unlimited آمده است:

Amazon Prime Members Now Pay More for Music Unlimited

قیمت گذاری اعضای اصلی :

  • طرح فردی – 10 دلار در ماه (هر ماه 1 دلار افزایش می یابد)
  • طرح خانواده – 17 دلار در ماه (1 دلار در هر ماه)
  • برنامه سالانه – 100 دلار در سال (10 دلار بیشتر)
  • تک دستگاه – 5 دلار در ماه
  • قیمت گذاری غیر اصلی :
  • طرح فردی – 11 دلار در ماه (1 دلار در هر ماه)
  • طرح خانواده – 17 دلار در ماه (1 دلار در هر ماه)
  • برنامه سالانه – بدون Prime در دسترس نیست
  • تک دستگاه – 5 دلار در ماه

به عنوان مرجع، تقریباً تمام سرویس‌های پخش موسیقی امسال افزایش قیمت داشتند. Spotify ، Apple Music ، YouTube Premium ، Tidal و Pandora همگی گران‌تر از سال 2022 هستند. این تعجب‌آور نیست—وقتی یک سرویس قیمت‌های خود را افزایش می‌دهد، رقبا بهانه‌ای برای پیروی از آن می‌بینند. بیشتر این شرکت ها قیمت گذاری جدید خود را به دلیل افزایش هزینه های عملیاتی می دانند. قابل ذکر است، سال 2023 اولین افزایش قیمت برای طرح فردی Spotify از زمان عرضه آن در سال 2011 بود.

اگر مشترک Music Unlimited با حساب Prime هستید، احتمالاً باید آنچه را که دارید حفظ کنید. Music Unlimited هزینه کمتری نسبت به رقبا دارد و کیفیت صدای Spotify را پشت سر می گذارد. گفته شد، Spotify و سایر سرویس‌ها مزایای منحصر به فردی مانند پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی انحصاری را ارائه می‌کنند. اگر مایلید برای چیزی بهتر هزینه کمی بپردازید، ممکن است اکنون زمان خوبی برای خرید باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا