بازی و سرگرمیشبکه های اجتماعی

اشتراک گذاری حساب نتفلیکس غیر فعال شد

نتفلیکس در حال کم شدن از افرادی روی زمین است که برای نتفلیکس هزینه می کنند، بنابراین این شرکت در حال آزمایش راهی برای جلوگیری از اشتراک گذاری حساب ها است. این تغییر اکنون در ایالات متحده فعال می شود.

نتفلیکس قبلاً اعلام کرده بود که مسدود کردن اشتراک گذاری رمز عبور قبل از جولای 2023 در ایالات متحده آغاز می شود و مطمئناً این شرکت اکنون ایمیل هایی را به حساب هایی که در مکان های مختلف قابل دسترسی هستند ارسال می کند. این تغییر قبلاً برای انتخاب سایر کشورها اعمال شده بود.

حساب‌های نتفلیکس اکنون دارای یک «خانواده» متمایز هستند که در آن پخش جریانی مجاز است، اما هر کسی خارج از آن منطقه به یک اسلات عضو اضافی پولی نیاز دارد، یا می‌تواند نمایه خود را به یک حساب جداگانه منتقل کند.

اسلات عضو اضافی در طرح‌های Standard یا Premium 7.99 دلار در ماه است که ارزان‌تر از یک طرح مستقل Basic، Standard یا Premium است . با این حال، عضو اضافی باید در همان کشور صاحب حساب اصلی باشد و افرادی که Netflix را از طریق بسته‌های موجود یا حساب‌های صورت‌حساب شخص ثالث دریافت می‌کنند، نمی‌توانند اعضای اضافی راه‌اندازی کنند.

You Can't Share Your Netflix Account for Free Anymore

حتی اگر حساب‌های خود را با دوستان یا خانواده به اشتراک نمی‌گذارید، سیستم خانگی همچنان سفر را آزاردهنده‌تر می‌کند — برای دسترسی به تلویزیون در هتل یا خانه تعطیلات، باید از Netflix کد دسترسی درخواست کنید.

نتفلیکس اولین سرویس جریان اصلی است که محدودیت‌های دسترسی از راه دور را اعمال می‌کند و می‌تواند منجر به لغو کامل حساب‌های بسیاری از افراد شود. با این حال، اگر شرکت همچنان در نهایت سود بیشتری به دست آورد، سایر سرویس‌های استریم می‌توانند حرکت‌های مشابهی را برای برداشتن پول بیشتر از کاربران فعلی امتحان کنند. به عنوان مثال، دیزنی پلاس هنوز در حال تلاش برای افزایش تعداد مشترکین خود است .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا