شبکه های اجتماعی

با قابلیت جدید Prime Video دیگر نیازی به زیرنویس ندارید

تکنیک‌های مدرن ضبط و میکس صدا باعث شده است که مردم بیش از هر زمان دیگری از زیرنویس برای نمایش‌ها و فیلم‌ها استفاده کنند، زیرا در غیر این صورت، شنیدن افراد در برخی صحنه‌ها سخت است. آمازون در تلاش است تا با یک ویژگی جدید در Prime Video این مشکل را برطرف کند.

آمازون اکنون «Dialogue Boost» را در Prime Video برای فیلم‌ها و نمایش‌های منتخب منتشر می‌کند، که حجم گفت‌وگوها را افزایش می‌دهد در حالی که همه چیز را ثابت نگه می‌دارد. گزینه جدید در منوی صوتی در پخش کننده ظاهر می شود، با سطوح مختلف شدت برای انتخاب.

آمازون در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: “Dialogue Boost صدای اصلی را در یک فیلم یا سریال تجزیه و تحلیل می کند و به طور هوشمند نقاطی را که ممکن است شنیدن دیالوگ بالاتر از موسیقی پس زمینه و جلوه ها سخت باشد، شناسایی می کند.

سپس الگوهای گفتار جدا شده و صدا برای ایجاد دیالوگ تقویت می شود. واضح‌تر. این رویکرد مبتنی بر هوش مصنوعی به جای تقویت کلی در کانال مرکزی در یک سیستم سینمای خانگی، بهبود هدفمندی را در بخش‌هایی از گفتگوی گفتاری ارائه می‌کند. در نتیجه، در هر جایی که تجربه Prime Video در دسترس باشد، می‌توان از تقویت گفتگو لذت برد.”

You Might Not Need Subtitles With Prime Video's New Feature

این قابلیت در حال حاضر فقط برای تعداد انگشت شماری از فیلم‌ها و نمایش‌ها در دسترس است – احتمالاً به این دلیل که هوش مصنوعی باید آهنگ‌های صوتی هر قطعه محتوا را قبل از پخش آن تجزیه کند. آمازون می‌گوید اکنون باید برای نمایش‌های Tom Clancy’s Jack Ryan، The Marvelous Mrs. Maisel و Harlem، و همچنین فیلم‌هایی از جمله The Big Sick، Beautiful Boy و Being the Ricardos در دسترس باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا