شبکه های اجتماعی

YouTube Premium دارای گزینه‌ های جدید تغییر کیفیت ویدیو است

YouTube Premium اشتراک پولی است که تبلیغات را از YouTube حذف می کند (در حالی که هنوز به سازنده ویدیو پول می دهد) و ویژگی های دیگری را اضافه می کند. گوگل اکنون آن را با قابلیت های بیشتری به روز می کند.

YouTube Premium اکنون دارای یک گزینه جدید با کیفیت ویدیوی 1080p HD با نرخ بیت بالاتر است که در iPhone و iPad موجود است و به عنوان “آزمایش” در وب مشخص شده است. گوگل می‌گوید که گزینه جدید باعث می‌شود ویدیوهای 1080p بسیار واضح و واضح به نظر برسند، به خصوص ویدیوهایی با حرکت بیشتر، مانند بازی‌ها و ورزش‌ها. تغییر به پخش 4K اغلب برای همین هدف مورد استفاده قرار گرفته است – حتی در صفحه نمایش هایی با وضوح پایین تر از 4K، این ویدیوها اغلب بهتر از گزینه معمولی 1080p به نظر می رسند.

YouTube Premium Has New Video Quality Options, More Features

مشترکین ممتاز اکنون می‌توانند از Apple SharePlay استفاده کنند ، این ویژگی که به افراد دستگاه‌های اپل اجازه می‌دهد تا محتوا را با هم از طریق FaceTime تماشا کنند – مانند یک نسخه کمتر دست و پاگیر اشتراک‌گذاری صفحه. همانطور که TechCrunch اشاره می کند، Google Meet در حال حاضر از تماشای ویدیوهای YouTube به صورت گروهی پشتیبانی می کند، اما فقط شخصی که تماس را شروع می کند به اشتراک YouTube Premium نیاز دارد. اشتراک‌گذاری صفحه Discord بدون Premium نیز کار می‌کند، اگرچه حداکثر کیفیت ویدیوی شما ممکن است در آنجا متفاوت باشد.

در نهایت، YouTube Premium به تلفن‌ها و تبلت‌ها اجازه می‌دهد ویدیوها را به صف فعلی اضافه کنند، که قبلاً فقط در سایت دسکتاپ موجود بود. این بدان معناست که می توانید چند ویدیو به لیست پخش صف اضافه کنید و آنها یکی پس از دیگری پخش می شوند.

قابلیت های جدید ممکن است مدتی طول بکشد تا به طور کامل عرضه شوند، به خصوص گزینه جدید کیفیت 1080p، زیرا این امر مستلزم رمزگذاری مجدد هر ویدیو توسط سرورهای Google است. YouTube Premium همچنان 11.99 دلار در ماه برای اشتراک فردی، 119.99 دلار برای طرح سالانه یا 22.99 دلار در ماه برای طرح خانواده هزینه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا