شبکه های اجتماعی

قابلیت Flipside در حال افزوده شدن به اینستاگرام

ویژگی Close Friends اینستاگرام که به شما امکان می‌دهد پست‌ها، ریلز، استوری‌ها و یادداشت‌های خود را فقط به دوستان نزدیک محدود کنید، در نوامبر سال گذشته برای کاربران بیشتری گسترش یافت.

اکنون، پلتفرم اشتراک‌گذاری عکس و ویدیو متعلق به متا، ویژگی جدیدی به نام «Flipside» را ارائه می‌کند تا اپلیکیشن احساس خصوصی‌تری کند. آدام موسری، رئیس اینستاگرام می‌گوید که این ویژگی در حال حاضر تحت آزمایش است. این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد که یک شبکه عکس ثانویه ایجاد کنند که فقط دوستان تعیین شده قادر به دیدن آن باشند.

این به عنوان یک حساب جایگزین برای پروفایل فعلی شما نشان داده می‌شود و به شما امکان می‌دهد تصاویر و ویدیوهای شخصی بیشتری را با گروه منتخبی از دنبال کنندگان و دوستان خود پست کنید.

قابلیت Flipside در حال افزوده شدن به اینستاگرام

آدام موسری، رئیس اینستاگرام، در پست Thread روز دوشنبه تأیید کرد که این شرکت در حال آزمایش ویژگی به نام Flipside است. موسری در پاسخ به یکی از کاربران در پست Threads نوشت:

“ما حتی مطمئن نیستیم که آن را در اینستاگرام راه اندازی کنیم. از یک طرف ایجاد فضای شفافی که احساس خصوصی‌تری می‌کند، احساس خوبی است. از سوی دیگر، این راه دیگری برای دستیابی به مخاطبان کوچک‌تر در بالای حساب‌های ثانویه و دوستان نزدیک است.”

در همین حال، مشاور رسانه‌های اجتماعی برجسته در Threads ویدیویی را منتشر کرد که ابزار Flipside را نشان می‌داد که به کاربران اجازه داده یک قسمت خصوصی برای صفحات اینستاگرام خود ایجاد کنند تا بتوانند تصاویر و ویدیوهای شخصی بیشتری را برای زیرمجموعه‌ای از دوستان خود ارسال کنند. گفته می‌شود که این ویژگی برای انتخاب افراد جهت آزمایش طبق گفته او در حال گسترش است.

او بیان می‌کند که مفهوم Flipside اساساً «finstas» را تولید می‌کند، یک اصطلاح عامیانه محبوب برای حساب‌های شخصی جایگزین اینستاگرام که در آن افراد عکس‌های واقعی خود را ارسال می‌کنند.

Flipside اولین بار در دسامبر سال گذشته توسط توسعه‌دهنده مشهور الساندرو پالوزی (alex193a) با مجموعه‌ای از مدل‌های به اشتراک گذاشته شده در X مشاهده شد. طبق تصاویر، Flipside به  فضای جدید فقط برای شما و دوستانتان اشاره می‌کند. فقط افرادی که انتخاب می‌کنید می‌توانند این سمت پروفایل شما و آنچه را که در اینجا به اشتراک می‌گذارید ببینند.

  دنبال کنندگان می توانند با ضربه زدن روی یک دکمه یا کشیدن انگشت روی تصویر پروفایل اصلی  به حساب Flipside دسترسی پیدا کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا