شبکه های اجتماعی

افزایش محبوبیت تردز اینستاگرام

تردز توسط اینستاگرام متا در جولای 2023 راه‌اندازی شد. این یک پلتفرم میکروبلاگینگ است، شبیه به X (توئیتر سابق). در پنج روز اول راه‌اندازی، این برنامه شاهد 100 میلیون کاربر ثبت نام شده بود.

با این حال، پلتفرم پس از عرضه اولیه برای حفظ کاربران عادی در برنامه مبتنی بر متن تلاش کرد. از آن زمان این شرکت چندین ویژگی جدید را در برنامه با هدف بهبود تجربه کاربر معرفی کرده است. به نظر می‌رسد که Threads در حال بازیابی جایگاه خود در بازی است زیرا شاهد افزایش تعداد دانلودهای جدید بود، در حالی که رقیب X دچار افت شد.

یک شرکت هوشمند اپلیکیشن Appfigures در تحلیلی ادعا کرد که Threads در دسامبر 2023 بیش از 12 میلیون دانلود جدید در اپ استور اپل و 16 میلیون بار در گوگل پلی داشته است. این باعث شد که این برنامه به ترتیب در رتبه 4 و رتبه 8 در لیست برنامه‌های پر دانلود قرار بگیرد. توسط شرکت تهیه شده است. ترکیب، Threads در رتبه 6 در لیست دانلودهای جدید قرار گرفت.

افزایش محبوبیت تردز اینستاگرام

طبق یک ردیاب آنلاین، Threads در حال حاضر حدود 160 میلیون کاربر دارد، که خاطرنشان می‌کند که از «روش تقریبی مبتنی بر نمونه‌برداری از تعداد فالوورها» از زمانی که متا در 11 جولای 2023 به اشتراک گذاری تعداد کاربران را متوقف کرد، استفاده می‌کند.

Threads والد اینستاگرام با مجموع تعداد دانلودهای جدید 54 میلیون در رتبه اول لیست قرار گرفت و از TikTok پیشی گرفت که با مجموع دانلودهای جدید 47 میلیونی فهرست شده بود. فیسبوک و واتس‌اپ متعلق به متا نیز با مجموع دانلودهای جدید 39 و 38 میلیونی، به ترتیب در رتبه‌های 3 و 4 به 10 مورد برتر راه یافتند.

یک گزارش TechCrunch نسخه گسترده‌ای از فهرست را به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد ایلان ماسک متعلق به X با مجموع دانلودهای جدید تخمینی 8.5 میلیون بارگیری شده است که در نتیجه این برنامه به رتبه 36 سقوط کرده است. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر انتشار آمار بیشتری بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا