شبکه های اجتماعی

آپدیت جدید تلگرام چندین پیشرفت در پیام ها و ویژگی های بیشتر به همراه دارد

تلگرام اخیراً به‌روزرسانی‌ای دریافت کرده است که ویژگی‌های جدیدی را به پلتفرم پیام‌رسانی فوری اضافه کرده است. قابل توجه ترین آنها Saved Messages 2.0 است که اکنون به کاربران امکان می دهد متون، رسانه ها و پیوندهای ذخیره شده را فیلتر و سفارشی کنند.

علاوه بر این، این پلتفرم همچنین چندین ویژگی جدید را در طول ماه اضافه کرد، مانند پیام‌های صوتی و تصویری یک‌باره، مکث و ازسرگیری ضبط، زمان خواندن در چت‌های خصوصی، طراحی جدید برای مخاطبین مشترک و موارد دیگر. این آپدیت برای هر دو نسخه اندروید و iOS اپلیکیشن تلگرام در حال ارائه است .

پیام های ذخیره شده 2.0

با استفاده از پیام‌های ذخیره‌شده، کاربران می‌توانند متن، رسانه و پیوندها را برای مشاهده آسان در آینده ارسال کنند. پلتفرم پیام رسان اکنون چندین بهبود در این ویژگی ایجاد کرده است. ابتدا، کاربران اکنون می توانند پیام های ذخیره شده را به عنوان چت مشاهده کنند. این ویژگی به شما امکان می‌دهد پیام‌های ارسال‌شده را به‌عنوان پنجره‌های چت جداگانه ببینید، که در هر کدام پیام‌های ذخیره شده از یک مخاطب، گروه یا کانال خاص وجود دارد. کاربران همچنین می توانند هر چت را پین کنند تا آن را در بالا نگه دارند.

برای انجام این کار، پس از کلیک بر روی Saved Messages، روی فضای عنوان ضربه بزنید. به طور خودکار شما را به چت ها می برد. یا می‌توانید روی سه نقطه عمودی در بالا سمت راست ضربه بزنید و View as Messages* یا View as Chats را انتخاب کنید .

دوم، برچسب ها نیز به پیام های ذخیره شده اضافه شده است. اکنون، کاربران می توانند از ایموجی ها برای برچسب گذاری و فیلتر کردن پیام های ذخیره شده استفاده کنند. برچسب ها بر اساس ایموجی ها هستند اما کاربران می توانند از کلمات برای نام گذاری برچسب ها نیز استفاده کنند.

پس از افزودن، با کلیک بر روی یک برچسب، پیام های ذخیره شده برای آن برچسب به سرعت فیلتر می شوند. برای استفاده از این ویژگی، کاربران به سادگی می توانند با یک ایموجی به پیامی واکنش نشان دهند و به تگ آن تبدیل می شود. این برچسب ها در بالای صفحه پیام ذخیره شده ظاهر می شوند و می توان روی آنها کلیک کرد تا بر اساس برچسب ها فیلتر شوند.

در نهایت، یک تب جدید ذخیره شده به بخش رسانه اشتراکی اضافه شده است. هر چت، گروه و کانال تلگرام دارای یک بخش رسانه مشترک است که به کاربر امکان می دهد به سرعت در میان تصاویر، اسناد و لینک ها حرکت کند. این بخش اکنون دارای یک برگه ذخیره شده است که تمام پیام های ذخیره شده از آن چت خاص را نشان می دهد.

Telegram's New Update

سایر امکانات تلگرام

پیام‌های صوتی و تصویری یک‌باره: تلگرام تنظیمات یکبار مشاهده را برای پیام‌های صوتی و تصویری معرفی کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد کنترل بیشتری بر رسانه‌های مشترک داشته باشند. پس از پخش، این پیام ها به طور خودکار حذف می شوند که امنیت آنها را افزایش می دهد.

برای ارسال پیام‌های یک‌باره، کاربران می‌توانند دکمه ضبط را به مدت طولانی فشار دهند، انگشت خود را به سمت بالا بکشند تا آن‌ها قفل شوند و سپس نماد یک‌بار مصرف را فشار دهند تا این ویژگی فعال شود. برای ویدیوها دقیقاً مانند تصاویر کار می کند.

مکث و ازسرگیری ضبط: در کنار آن، تلگرام نیز ویژگی توقف ضبط را در میانه راه اضافه کرده است. پیش از این، اگر در این بین وقفه ای وجود داشت، کاربران مجبور بودند چندین پیام صوتی یا تصویری ارسال کنند. اکنون، کاربران می توانند به سادگی ضبط را متوقف کنند و سپس دوباره آن را پخش کنند. برای فعال کردن این کار، به سادگی انگشت خود را به سمت بالا بکشید و دکمه ضبط را طولانی فشار دهید و سپس دکمه مکث را فشار دهید.

Read Time در چت های خصوصی: در تلگرام، وقتی پیامی که توسط شما ارسال می شود یک علامت را نشان می دهد، به این معنی است که تحویل داده شده است اما خوانده نشده است.

به طور مشابه، دو علامت تیک به این معنی است که پیام نیز خوانده شده است. اکنون در چت های خصوصی، کاربران می توانند زمان خواندن را ببینند تا از زمان دقیق خواندن پیام مطلع شوند. با این حال، کاربران می توانند از طریق تنظیمات حریم خصوصی ، وضعیت خوانده شده را پنهان کنند . زمان های خواندن فقط 7 روز پس از مشاهده پیام قابل مشاهده است.

طراحی جدید برای مخاطبین به اشتراک گذاشته شده: در ماه اکتبر، تلگرام ویژگی جدیدی را برای کاربران ممتاز اضافه کرد که در آن می‌توانستند رنگ، ترکیب رنگ و ایموجی‌ها را برای شخصی‌سازی حساب خود در تنظیمات ظاهری اضافه کنند . این تغییر در نام آن‌ها، پیام‌هایی که ارسال می‌کنند، هر رسانه یا پیوندی که به اشتراک می‌گذارند و همچنین پاسخ‌هایشان منعکس می‌شود.

اکنون، پلتفرم پیام رسان ویژگی جدیدی را اضافه کرده است که در آن اشتراک گذاری مخاطب یک کاربر ممتاز، یک کارت تماس ایجاد می کند که این سفارشی سازی را نشان می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا