شبکه های اجتماعی

یوتیوب قصد دارد برنامه رسمی اپل ویژن پرو را راه اندازی کند

به گفته این شرکت، یوتیوب در حال کار بر روی یک برنامه بومی برای Apple Vision Pro است. یک ماه پس از اینکه یوتیوب، اسپاتیفای و نتفلیکس گزارش دادند که به برنامه‌هایشان اجازه نمی‌دهند روی اولین «رایانه فضایی» اپل اجرا شوند، پلتفرم پخش ویدیو متعلق به آلفابت برنامه‌های خود را برای راه‌اندازی یک برنامه بومی یوتیوب فاش کرد. این شرکت جدول زمانی برای راه اندازی برنامه visionOS خود ارائه نکرده است. دارندگان هدست گران قیمت ویژن پرو اپل در حال حاضر می توانند ویدیوهای یوتیوب را از طریق سافاری یا یک برنامه شخص ثالث پخش کنند.

یوتیوب در یک چرخش از تصمیم قبلی خود مبنی بر اینکه اکنون به برنامه iPad خود اجازه می دهد روی Vision Pro اجرا شود، به The Verge تأیید کرد که “[…]یک برنامه Vision Pro در نقشه راه ما قرار دارد.” پلتفرم استریم به نشریه گفت که برنامه خاصی برای اشتراک گذاری با توجه به برنامه visionOS خود ندارد و تأیید کرد که دارندگان Vision Pro می توانند از طریق Safari به ویدیوهای YouTube دسترسی داشته باشند.

تصمیم برای اعلام اینکه یک برنامه یوتیوب برای Apple Vision Pro در دست ساخت است، اندکی پس از راه اندازی یک برنامه شخص ثالث برای این هدست در هفته گذشته اتخاذ شد. Juno که توسط Apollo برای کریستین سلیگ، توسعه‌دهنده Reddit ایجاد شده است، یک مشتری غیررسمی YouTube 5 دلاری (تقریباً 410 روپیه) است که با یا بدون حساب Google کار می‌کند — همچنین می‌توانید با اشتراک YouTube Premium ویدیوها را بدون تبلیغات تماشا کنید .

در حالی که ما فقط می‌توانیم حدس بزنیم که آیا محبوبیت Juno در اپ استور باعث تصمیم YouTube برای توسعه یک برنامه رسمی visionOS شده است، مشتریانی که می‌خواهند ویدیوها را روی هدست واقعیت ترکیبی پخش کنند، می‌توانند منتظر تجربه بسیار بهتری در آینده باشند. جونو در حال حاضر به بینندگان اجازه می دهد تا از حرکات برای تغییر اندازه ویدیو، کم نور کردن ناحیه اطراف ویدیو، یا کنترل سرعت، عنوان و سایر تنظیمات استفاده کنند.

اپل ویژن پرو در حال حاضر به بیش از 600 برنامه در دسته های مختلف دسترسی دارد. اینها شامل برنامه‌ها و سرویس‌های پخش جریانی مانند Amazon Prime Video ، Disney+ ، ESPN ، و Apple TV+ هستند . به گفته این شرکت، مشترکین Disney+ در ایالات متحده همچنین می توانند فیلم های سه بعدی را روی هدست تماشا کنند، در حالی که دسترسی به فیلم ها و برنامه های تلویزیونی دیگر که بخشی از کاتالوگ پلتفرم استریم هستند نیز بر روی هدست قابل دسترسی خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا