شبکه های اجتماعی

تردز ویژگی موضوعات امروزی مبتنی بر هوش مصنوعی را آزمایش می کند

تردز سرانجام در حال آزمایش یک ویژگی است که از زمان راه‌اندازی این برنامه در سال گذشته بسیار مورد درخواست کاربران قرار گرفته بود. مدیر عامل متا مارک زاکربرگ فاش کرد که این پلتفرم در حال آزمایش بخش جدید موضوعات امروزی جهت نمایش موضوعاتی با بیشترین تعامل است.

این ویژگی مبتنی بر سیستم هوش مصنوعی (AI) است و در زمان واقعی کار خواهد کرد. در حال حاضر فقط در ایالات متحده برای انتخاب کاربران در دسترس است. به نظر می‌رسد موضوعات امروزی مشابه صفحه Trending در X باشد.

تردز ویژگی موضوعات امروزی مبتنی بر هوش مصنوعی را آزمایش می کند

زاکربرگ در یک پست Threads اظهار داشت که پس از تنظیم این ویژگی، در کشورهای بیشتری و زبان‌های بیشتری عرضه خواهد شد. آدام موسری، مدیر اینستاگرام، همچنین پستی را به اشتراک گذاشت که در آن توضیح داد موضوعات امروز چگونه کار خواهند کرد. او گفت:

«موضوعات امروز در تردز در صفحه جستجو و فید For You قرار خواهند گرفت. موضوعات توسط سیستم‌های هوش مصنوعی ما بر اساس آنچه که افراد در حال حاضر در Threads با آن درگیر هستند تعیین می‌شود.

 

Mosseri همچنین اسکرین شات‌هایی از نحوه نمایش آن در برنامه به اشتراک گذاشت. افزودن صفحه جستجو از نظر بصری تا حدودی شبیه به صفحه ترند X است. با این حال، تفاوت‌های خاصی وجود دارد. در Threads، موضوعات پرطرفدار نیازی به هشتگ یا برچسب ندارند. موضوعات به صورت متن ساده، با عنوان و آنچه که به نظر می‌رسد پست برتر در مورد موضوع است، دیده می‌شود.

به گفته موسری، عنوان و موضوعات توسط هوش مصنوعی انتخاب می‌شوند. در نتیجه، کاربران مجبور نخواهند بود هشتگ‌های گیج کننده‌ای را ببینند که گاهی موضوع واقعی را آشکار نمی‌کند.

مکان دیگری که در آن ظاهر می‌شود در صفحه For You است. در اینجا، یک بخش جداگانه بین پست‌ها در قالب چرخ و فلک نشان داده می‌شود. به نظر می‌رسد شبیه به بخش پست‌های Threads است که در برنامه اینستاگرام نمایش داده می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا