شبکه های اجتماعی

اینستاگرام ویژگی های پنهان روز ولنتاین را ارائه می کند

اینستاگرام ویژگی‌های جدیدی را اضافه کرده تا کمی به جشن‌های روز ولنتاین شما شادی ببخشد. دو ویژگی جدید وجود دارد که توسط پلتفرم رسانه اجتماعی متعلق به متا ارائه شده است، اما کشف آنها چندان آسان نیست.

این ویژگی‌های پنهان تنها با اقدامات خاصی در داخل برنامه اندروید یا iOS فعال می‌شوند. یکی از ویژگی‌ها را می‌توان در بخش یادداشت‌ها در صفحه پیام‌های مستقیم (DM) مشاهده کرد. دومین ویژگی مخفی به استوری اینستاگرام اضافه شده است.

اولین ویژگی یک انیمیشن قلب‌های شناور یا در حال انفجار است که هنگام استفاده از ویژگی Notes قابل مشاهده است. کاربرانی که کلمات کلیدی مرتبط با روز ولنتاین را در یادداشت‌ها اضافه می‌کنند، مانند «روز ولنتاین مبارک»، «Vday مبارک»، یا «Vday» در Notes، یک پیام DM دریافت می‌کنند که قلب‌های شناور را در سراسر صفحه فعال می‌کند. همین اثر را می‌توان با ضربه زدن روی یادداشتی با کلمات با موضوع روز ولنتاین نیز مشاهده کرد.

اینستاگرام ویژگی های پنهان روز ولنتاین را ارائه می کند

ویژگی دوم در Stories موجود است. هنگامی که یک استوری جدید اضافه می‌کنید، می‌توانید یک @mention ویژه را در قسمت استیکرها انتخاب کنید. منشن جدید به رنگ صورتی است و دارای دو قلب در هر طرف ذکر شد. استفاده از آن برای تگ کردن شخص دیگری و سپس ارسال استوری، یک انیمیشن قلب‌های شناور مشابه را راه‌اندازی می‌کند. به همین ترتیب، ضربه زدن روی استوری کاربر دیگر با این ذکر دوباره انیمیشن را فعال می‌کند.

در حالی که این ویژگی‌ها ارائه می‌شوند و برخی از کاربران گزارش دادند که از آنها استفاده می‌کنند، هنوز برای همه کاربران در دسترس نیست. به گفته این شرکت، در حالی که این ویژگی‌ها به مناسبت روز ولنتاین معرفی می‌شوند، تا پنجشنبه در برنامه باقی خواهند ماند.

این پلتفرم متعلق به متا نیز اخیراً در حال آزمایش ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) است. اخیراً گزارشی نشان داده که اینستاگرام در حال کار بر روی یک ویژگی پیام نویسی با هوش مصنوعی است که به کاربران امکان می‌دهد پیام‌های نوشتاری خود را در چت بازنویسی و تغییرات سبکی ایجاد کنند. در حالی که گفته می‌شود خود این ویژگی به عنوان Write with AI شناخته شده، به نظر می‌رسد بیشتر شبیه یک ابزار ویرایش کار می‌کند. عملکرد کامل این ویژگی هنوز مشخص نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا