شبکه های اجتماعی

قابلیت جدید Friend Map اینستاگرام در راه است

طبق گزارش‌ها، اینستاگرام در حال کار بر روی ویژگی است که به کاربران امکان می‌دهد آخرین مکان فعال دوستان خود را روی نقشه ببینند. گفته شده این ویژگی Friend Map نام داشته و به نظر می‌رسد شبیه به Snap Map است.

بر اساس اطلاعات فاش شده، اینستاگرام به‌زودی می‌تواند یک رابط کاربری شبیه به نقشه جهان اضافه کند که در آن کاربران می‌توانند دیگران را در سراسر نقشه بر اساس مکان اشتراک‌گذاری شده توسط آنها ببینند. کاربران همچنین ‌توانند با ایجاد پست‌هایی با اطلاعات مکان، خود را روی نقشه قرار دهند.

الساندرو پالوزی، توسعه دهنده نرم افزار، جزئیات این ویژگی را در 24 فوریه روی X فاش کرد. او با اشتراک‌گذاری اسکرین‌شات‌های متعدد از Friend Map، گفت:

اینستاگرام روی «Friend Map» کار می‌کند، دوستان شما، روی نقشه قابل رویت هستند. اگر درست باشد، این یک رابط جدید برای برنامه رسانه‌های اجتماعی خواهد بود و حتی ممکن است به عنوان یک روش جدید برای کشف افراد و حساب‌های نزدیک به مکان کاربر استفاده شود.

بر اساس تصاویر، به نظر می‌رسد که Friend Map نقشه جهان را باز می‌کند، جایی که دوستان کاربر می‌توانند در آن قابل مشاهده باشند. اسکرین شات‌ها نشان داده که کاربران همچنین می‌توانند یادداشت بر روی نقشه بگذارند. این می‌تواند شبیه به نحوه نمایش ویژگی یادداشت‌ها در بخش دایرکت باشد. اگر گزارش را باور کنید، کاربران می‌توانند تا سه مکان مختلف برای به‌روزرسانی وضعیت از جمله Stories، Notes و Notes on Map داشته باشند.

قابلیت جدید Friend Map اینستاگرام در راه است

در پیام روی اسکرین شات آمده است:

«بهانه جدیدی برای به اشتراک گذاشتن آنچه در هر کجا که هستید پیدا کنید».

سایر ویژگی‌های احتمالی Friend Map عبارتند از انتخاب دوستانی که می‌توانند مکان اشتراک‌گذاری شده را ببینند، رمزگذاری سرتاسر داده‌های مکان و یک روش آسان برای افزودن پست‌ها به نقشه فقط با افزودن اطلاعات موقعیت مکانی در آنها. یک اسکرین شات همچنین کنترل‌های ریز ارائه شده توسط اینستاگرام را نشان می‌دهد که در آن کاربر می‌تواند با انتخاب بین حالت شبح، دنبال‌کنندگانی که دنبال می‌کنید و دوستان نزدیک، کنترل کند که چه کسی آخرین مکان فعال را می‌بیند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا