شبکه های اجتماعی

واتساپ به دنبال محدودیت های بیشتر برای چت پین شده

کاربران واتساپ از سال 2017 توانایی پین کردن چت‌ها را داشته‌اند. با این حال، برنامه همیشه پین کردن را به سه در یک زمان محدود کرده است. اما به نظر می‌رسد که این تعداد ممکن است در آینده‌ای نه چندان دور افزایش یابد.

به گفته WABetaInfo، آخرین نسخه بتا نسخه 2.24.6.13، برنامه در فروشگاه Google Play به کاربران اجازه می‌دهد تا پنج چت را در بالای لیست چت‌های خود پین کنند. در حالی که دو پین اضافی زیاد نیستند، اما هنوز بهتر از این است که تنها سه پین داشته باشد. این رسانه پیش بینی کرده که واتس‌اپ می‌تواند به بیش از پنج پین اجازه دهد، اما اشاره می‌کند که هنوز هیچ مدرکی برای حمایت از این موضوع وجود ندارد.

بسیاری از کاربران احتمالاً از داشتن پین‌های بیشتری برای استفاده استقبال می‌کنند. به این ترتیب می‌توانید بلافاصله پس از باز کردن برنامه به تعداد بیشتری از مکالمات مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید. با این حال، به نظر می‌رسد که این ویژگی به طور گسترده برای همه کاربران بتا ارائه نشده است. این ممکن بوده نشان دهد که این ویژگی هنوز با اضافه شدن به یک به‌روزرسانی پایدار فاصله دارد.

اخبار امروز پس از آن منتشر شد که متا اعلام کرد که WhatsApp و Facebook Messager هفته گذشته با برنامه‌های پیام‌رسان شخص ثالث در اروپا قابل همکاری خواهند بود.

واتساپ به دنبال محدودیت های بیشتر برای چت پین شده

واتساپ یک برنامه پیام‌رسان فوری برای تلفن‌های هوشمند است که به شما امکان می‌دهد با دوستان و خانواده خود در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید. این برنامه از اتصال اینترنت شما برای ارسال و دریافت پیام‌های متنی، صوتی و تصویری، تماس‌های صوتی و تصویری و به اشتراک‌گذاری فایل‌ها استفاده می‌کند.

این پیام رسان یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های پیام‌رسان در جهان است و بیش از 2 میلیارد کاربر فعال دارد. این برنامه برای استفاده رایگان است و بر روی انواع مختلف تلفن‌های هوشمند، از جمله اندروید، آیفون و ویندوز فون، کار می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا