شبکه های اجتماعی

رابط کاربری واتساپ به‌‎روز شد

واتساپ اکنون در حال ایجاد تغییر قابل توجهی در رابط کاربری برنامه در تلفن های هوشمند اندرویدی است. سرویس پیام رسان متا اعلام کرده است که چهار زبانه ناوبری در بالای صفحه را به پایین منتقل کرده است. رابط بصری به روز شده در چند ماه گذشته در نسخه بتا این برنامه فعال بود و اکنون برای همه کاربران فعال است. طراحی جدید همچنین جابجایی بین تب ها را در حین استفاده از گوشی با یک دست برای کاربران آسان می کند.

واتس‌اپ در پستی در X (توئیتر سابق) از راه‌اندازی نوار ناوبری پایینی جدید در اندروید خبر داد. این سرویس تصاویری از رابط کاربری قدیمی‌تر را که دارای چهار زبانه بود، انجمن‌ها، چت‌ها، وضعیت و تماس‌ها، در بالای لیست چت‌ها ارسال کرد. با آخرین به‌روزرسانی، کاربران می‌بینند که این برگه‌ها همراه با نمادها به پایین منتقل شده‌اند، در حالی که ممکن است ترتیب ترتیب داده شود.

این یکی از قابل‌توجه‌ترین تغییرات رابط کاربری واتساپ برای اندروید در مدتی است و تب ناوبری اصلی برنامه را در دسترس انگشت شست شما قرار می‌دهد، به خصوص اگر تنها یک دست آزاد داشته باشید، بسیار مفید است. با این حال، اگر می‌خواهید چیزی را جستجو کنید، همچنان باید به بالای صفحه برسید. واتساپ برای iOS همچنین تب پایین صفحه را نشان می‌دهد، مورد پنجم برای منوی تنظیمات وجود دارد.

رابط کاربری واتساپ به‌‎روز شد

در حالی که ممکن است تب ناوبری پایین پس از ماه‌ها آزمایش در کانال بتا برای کاربران عرضه شود، واتساپ مشغول توسعه ویژگی‌های بیشتری است که می‌توانند در آینده به این برنامه راه پیدا کنند. طبق گزارش‌ها، این سرویس پیام‌رسان در حال توسعه توانایی پرداخت‌های بین‌المللی از طریق برنامه با استفاده از رابط پرداخت‌های یکپارچه NPCI (UPI) در هند است.

سرویس پیام‌رسانی همچنین در حال کار بر روی افزودن ویژگی‌های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی به برنامه است. واتساپ در حال توسعه قابلیتی است که به کاربران امکان می‌دهد با استفاده از هوش مصنوعی (AI) در اپلیکیشن، پیام‌های متنی برای ایجاد برچسب‌ها ارائه دهند. به طور مشابه، اخیراً WhatsApp در حال توسعه ویژگی‌های ویرایش تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی و قابلیتی برای پرسیدن سؤالات متا هوش مصنوعی از طریق نوار جستجو در واتس‌اپ دیده شده است. این ویژگی ها هنوز برای کاربران در نسخه پایدار و بتا واتس اپ ارائه نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا