شبکه های اجتماعی

اینستاگرام برای تولیدکنندگان تازه کار محتوا عالی می شود

اینستاگرام در حال بازنگری الگوریتم توصیه‌های خود برای Reels است تا «محتوای اصلی» را تقویت کند، حرکتی که پیامدهای قابل‌توجهی برای حساب‌های جمع‌آوری‌کننده و سایر مواردی که در درجه اول کار سایر کاربران را بازنشر می‌کنند، خواهد داشت. این شرکت همچنین در تلاش برای توزیع بیشتر حساب‌های کوچکتر در برنامه، نحوه رتبه‌بندی Reels را تغییر می‌دهد.

در یک پست وبلاگی که تغییرات را اعلام کرد، این شرکت گفت که در تلاش است تا سیستم رتبه‌بندی خود را «تصحیح» کند تا حساب‌هایی که دنبال‌کنندگان کمتری دارند، زمان آسان‌تری برای گسترش دامنه خود داشته باشند. این شرکت توضیح می‌دهد:

«از نظر تاریخی، به‌دلیل نحوه رتبه‌بندی محتوا، سازندگانی که دنبال‌کنندگان زیاد و جمع‌آوری‌کننده‌های محتوای بازنشر شده هستند، در توصیه‌ها بیشتر از تولیدکنندگان محتوای اصلی و کوچک‌تر دست یافته‌اند. ما فکر می‌کنیم که اصلاح این امر مهم است تا به همه سازندگان فرصت برابر بیشتری برای نفوذ به مخاطبان جدید داده شود.»

دقیقاً مشخص نیست که اینستاگرام چگونه توصیه‌های خود را تغییر می‌دهد تا آنها را «برابرتر» کند، اما این شرکت پیشنهاد می‌کند که این الگوریتم دیگر حساب‌های دارای فالوورهای بیشتر را در اولویت قرار نخواهد داد.

اینستاگرام برای تولیدکنندگان تازه کار محتوا عالی می شود

این شرکت می‌گوید:

صرف نظر از اینکه آن‌ها اکانتی را که آن را ارسال کرده است دنبال می‌کنند یا نه. حتی گروه گسترده تر و غیره.  این تغییر طی ماه‌های آینده  اعمال خواهد شد، بنابراین ممکن است مدتی طول بکشد تا سازندگان اثرات این به‌روزرسانی را ببینند.

با این حال، تغییرات برنامه در مورد “محتوای اصلی” می تواند بسیار فوری تر باشد. اینستاگرام می‌گوید زمانی که دو محتوای یکسان را شناسایی کند، به طور فعال Reels را با کلیپ «اصلی» در پیشنهادات خود جایگزین می‌کند. حساب‌هایی که ریلز بازنشر شده را به اشتراک می‌گذارند نیز با برچسب برجسته‌ای که خالق اصلی را تگ می‌کند، قرار می‌گیرد. این شرکت می‌گوید این تغییرات برای سازندگانی اعمال نمی‌شود که تغییرات «مهم» مانند ضبط صدا یا کلیپ‌های واکنشی ایجاد می‌کنند، یا اگر پست‌ها «به‌طور مادی ویرایش شده‌اند تا به میم تبدیل شوند».

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا