شبکه های اجتماعی

متا دو ویژگی بسیار مفید را برای واتس اپ اعلام کرد

متا اعلام کرده است که به زودی دو ویژگی جدید را به واتس اپ اضافه می کند، توانایی ایجاد رویدادها در گروه ها و امکان پاسخ دادن به پیام ها در گروه های اعلامیه های انجمن.

با شروع اولین ویژگی، WhatsApp به زودی به شما امکان می‌دهد رویدادی را در یک گروه ایجاد کنید، مانند تولد یا گردهمایی. می توانید تاریخ و زمان را به این رویداد اضافه کنید. پس از ایجاد یک رویداد، برنامه آن را به عنوان یک پیام برای گروه ارسال می کند و همچنین آن را به صفحه اطلاعات گروه اضافه می کند.

هر چند این همه نیست، افراد می توانند به رویداد پاسخ دهند و به آنها اجازه می دهد تا به دیگران در گروه اطلاع دهند که آیا در رویداد شرکت می کنند یا نه، یا نظرات خود را در مورد رویداد به اشتراک بگذارند. ویژگی جدید برنامه ریزی یک رویداد با اعضای یک گروه را آسان تر می کند.

متا دو ویژگی بسیار مفید را برای واتس اپ اعلام کرد

با آمدن به ویژگی دوم، واتس اپ به زودی به همه افراد در یک گروه اعلامیه اجازه می دهد به پیام های موجود در آن پاسخ دهند. در حال حاضر تنها ادمین ها می توانند پیام ارسال کنند و اعضای غیر ادمین تنها می توانند پیام های موجود در آنها را بخوانند. ویژگی آینده گروه‌های اعلامیه را محاوره ای تر و در نتیجه مفیدتر می کند.

حتی بهتر از آن این است که وقتی افراد به پیامی در آن پاسخ می‌دهند، برنامه آن پیام‌ها را به حداقل می‌رساند و به شما اطلاع نمی‌دهد تا مطمئن شود که دائماً با هر پیامی مزاحم نشوید.

متا می‌گوید: «رویدادها ابتدا به گروه‌هایی می‌آیند که به یک انجمن تعلق دارند و در ماه‌های آینده برای همه گروه‌ها پخش خواهند شد». متأسفانه، این شرکت نگفته است که چه زمانی توانایی پاسخ دادن به پیام‌ها را در گروه‌های اعلامیه ارائه می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا