شبکه های اجتماعی

چگونه حالت Vanish Mode را در اینستاگرام غیرفعال کنیم

Vanish Mode اینستاگرام  چیست؟

حالت Vanish Mode در اینستاگرام قابلیتی است که به شما امکان می دهد پیام ها، عکس ها و ویدیوهایی را ارسال کنید که پس از مشاهده توسط دریافت کننده به طور خودکار ناپدید می شوند. این یک راه خصوصی تر برای به اشتراک گذاری لحظات گذرا با دوستان و خانواده است و می تواند برای ارسال محتوای حساس یا محرمانه مفید باشد.

نحوه کار حالت Vanish Mode:

پیام ها: هنگامی که حالت Vanish Mode فعال است، پیام هایی که ارسال می کنید پس از خوانده شدن توسط دریافت کننده به طور خودکار ناپدید می شوند. اگر پیام را دوباره باز کنند، فقط می توانند آن را برای بار دوم ببینند.

عکس ها و ویدیوها: عکس ها و ویدیوهایی که در حالت Vanish Mode ارسال می کنید پس از مشاهده توسط دریافت کننده به طور خودکار ناپدید می شوند. اگر آنها را باز کنند، فقط می توانند آنها را برای بار دوم ببینند. آنها همچنین نمی توانند آنها را ذخیره کنند یا از آنها اسکرین شات بگیرند.

 

حالت ناپدید شدن در اینستاگرام یک راه عالی برای افزایش امنیت و حریم خصوصی شما در حین چت با دوستان و کاهش درهم ریختگی پیام ها است. با این حال، روشن کردن تصادفی حالت ناپدید شدن هنگام پیمایش در تاریخچه چت آسان است. این مقاله به شما نشان می دهد که چگونه حالت Vanish Mode را خاموش کنید تا پیام ها را از دست ندهید.

می‌توانید هر زمان که بخواهید یک مکالمه کاملاً محرمانه داشته باشید، حالت Vanish را روشن کنید و وقتی آن را خاموش کنید، همچنان می‌توانید همه پیام‌های ارسال شده را در حالت پیش‌فرض ببینید. من بیشترین استفاده را از این ویژگی در طول تعطیلات می برم، زمانی که در حال برنامه ریزی هدایا هستم و باید بدانم که تمام اسرار من در امان هستند.

حالت ناپدید شدن نیز راحت تر است اگر ترجیح می دهید موارد را تا حد امکان خصوصی نگه دارید. روشن کردن حالت ناپدید کردن راحت‌تر از حذف دستی پیام‌ها و قابل اعتمادتر از پیام‌های ارسال نشده است .

اگر وارد یک مکالمه پیام مستقیم شوید و پس‌زمینه با پیام «حالت ناپدید شدن را روشن کردید» در بالای چت سیاه شود، متوجه خواهید شد که در حالت ناپدید شدن هستید. جعبه ورودی چت نیز به جای یک خط یکپارچه به صورت خط چین مشخص می شود.

نحوه خاموش کردن حالت ناپدید شدن (Vanish Mode)

برای خاموش کردن حالت ناپدید شدن، انگشت خود را از پایین صفحه به بالا بکشید (مثل اینکه در حال پیمایش هستید تا به آخرین پیام برسید) و رها کنید. شما فوراً به حالت پیش‌فرض برمی‌گردید – با بازگشت پس‌زمینه سفید (یا هر پس‌زمینه‌ای که برای چت خود انتخاب کرده‌اید) و یک طرح کلی جعبه ورودی چت، علامت‌گذاری می‌شود. هر پیامی که در حالت Vanish ارسال شود ناپدید می شود.

نحوه فعال کردن حالت Vanish Mode:

برای گفتگوی Direct:

  1. برنامه اینستاگرام را باز کنید و به گفتگوی Direct با شخصی که می خواهید به او پیام ارسال کنید بروید.
  2. به سمت راست بکشید تا نوار مشکی ظاهر شود.
  3. روی “Vanish Mode” ضربه بزنید.

گفتگو اکنون در حالت Vanish Mode است. هر پیام، عکس یا ویدیویی که ارسال می کنید به طور خودکار پس از مشاهده توسط دریافت کننده ناپدید می شود.

برای ارسال عکس یا ویدیو:

  1. برنامه اینستاگرام را باز کنید و روی نماد دوربین در سمت راست بالا ضربه بزنید.
  2. عکس یا ویدیویی را که می خواهید ارسال کنید انتخاب کنید.
  3. روی نماد “Vanish Mode” در سمت چپ پایین صفحه ضربه بزنید.
  4. مخاطب خود را انتخاب کنید و پیامی را اگر می خواهید اضافه کنید، بنویسید.
  5. روی “Send” ضربه بزنید. عکس یا ویدیو پس از مشاهده توسط دریافت کننده به طور خودکار ناپدید می شود.

 

نکاتی در مورد حالت Vanish Mode:

  • می توانید حالت Vanish Mode را برای هر گفتگوی Direct به طور جداگانه فعال یا غیرفعال کنید.
  • هنگامی که حالت Vanish Mode فعال است، نمادهایی در کنار پیام هایی که ارسال یا دریافت می کنید مشاهده خواهید کرد تا به شما اطلاع دهد.
  • حتی اگر حالت Vanish Mode را غیرفعال کنید، همچنان می توانید اسکرین شات از پیام ها بگیرید یا آنها را کپی کنید.
  • اینستاگرام به شما اطلاع نمی دهد که شخص دیگری حالت Vanish Mode را برای شما خاموش کرده است.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا