شبکه های اجتماعی
موضوعات داغ

واتساپ را مثل یک جاسوس حرفه ای هک کنید! (7 ترفند مخفی)

واتساپ یک برنامه پیام‌رسانی فوری برای تلفن‌های هوشمند است که توسط شرکت متا (فیسبوک سابق) توسعه یافته است. این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد تا پیام‌های متنی، صوتی و تصویری، تماس‌های صوتی و تصویری و همچنین اشتراک‌گذاری فایل‌ها را به صورت رایگان ارسال و دریافت کنند.

واتساپ در سال 2009 توسط جان کوم و برایان اکتون تأسیس شد و به سرعت به یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های پیام‌رسان در جهان تبدیل شد. این برنامه در حال حاضر بیش از 2 میلیارد کاربر فعال در سراسر جهان دارد و از آن در بیش از 180 کشور و به بیش از 60 زبان استفاده می‌شود.

واتساپ از طریق اینترنت کار می‌کند و برای استفاده از آن کاربران باید یک شماره تلفن همراه معتبر داشته باشند. این برنامه از رمزگذاری سرتاسر به سرتاسر برای محافظت از حریم خصوصی کاربران استفاده می‌کند و به عنوان یکی از امن‌ترین برنامه‌های پیام‌رسان شناخته می‌شود.

ما هفت هک و ترفند واتس اپ را انتخاب کرده ایم که چندان شناخته شده نیستند، اما زمانی که آنها را کشف کردید واقعا مفید هستند!

1. یک چت گروهی را ترک کنید، بدون اینکه کسی متوجه آن شود

 

بیایید صادق باشیم، همه ما حداقل یک چت گروهی واتساپ داریم که به نظرمان واقعا آزاردهنده است، اما نمی‌خواهیم با ترک گروه به‌طور عمومی، حرف‌های کسی را به هم بزنیم. راه حلی وجود دارد! یکی از جالب‌ترین هک‌های واتس‌اپ این است که گروهی را بدون ترک واقعی ترک کنید.

اینجوری کار میکند!

به گروهی که می خواهید مخفیانه ترک کنید بروید و سه نقطه منو (اندروید) را انتخاب کنید یا روی نام گروه (iOS) ضربه بزنید تا تنظیمات گروه باز شود. در اینجا گزینه “بی صدا کردن اعلان ها” و “برای همیشه” را انتخاب کنید. به نمای کلی چت خود برگردید و این چت گروهی خاص را به چت های آرشیو شده خود منتقل کنید.

این کار نه تنها اعلان‌ها را بی‌صدا می‌کند، بلکه گروه را از نمای کلی چت شما نیز حذف می‌کند، بنابراین واقعاً دور از چشم و دور از ذهن است. در عین حال، از آنجایی که هرگز گروه را ترک نکرده اید، هیچ یادداشت عمومی مبنی بر این که شما این کار را کرده اید وجود نخواهد داشت، و هر زمان که بخواهید به گروه برگردید، می توانید آن را از مکالمات آرشیو شده خود بازیابی کنید. درخشان!

 

2. به پیام چت گروهی به صورت خصوصی پاسخ دهید

2. به پیام چت گروهی به صورت خصوصی پاسخ دهید

چت گروهی با دوستان، همکاران یا خانواده در واتس اپ بسیار عالی است. با این حال، گاهی اوقات شما نمی خواهید تمام جزئیات آماده سازی مهمانی یا یک شب  را با تک تک اعضا به اشتراک بگذارید.

به همین دلیل است که می توانید به صورت خصوصی به پیام چت گروهی پاسخ دهید! به سادگی روی پیامی که می خواهید در یک چت خصوصی به آن پاسخ دهید ضربه بزنید و نگه دارید. سپس، سه نقطه یا منو را در بالای چت گروهی خود انتخاب کنید. این منویی را با گزینه “پاسخ خصوصی” باز می کند.

 

3. تعداد تصاویر و ویدیوهای WhatsApp را که در گالری شما نمایش داده می شوند، محدود کنید

عداد تصاویر و ویدیوهای WhatsApp را که در گالری شما نمایش داده می شوند، محدود کنید

آیا از صدها تصویر صبح بخیر واتس اپ و ویدیوهای “یک روز فوق العاده داشته باشید” که در گالری تلفن شما نمایش داده می شوند، اذیت می شوید؟ این قابل درک است. به هر حال، دریافت آن‌ها خوب است، اما بیشتر مردم نمی‌خواهند فضای ذخیره‌سازی را اشغال کنند یا گالری شما نامرتب به نظر برسد.

یک راه حل ساده وجود دارد! در واقع می توانید انتخاب کنید که فایل های رسانه ای از چت های خصوصی یا گروهی خاص در گالری تلفن خود ذخیره نشود.

به سادگی به چت مربوطه بروید و روی نام چت ضربه بزنید. با این کار صفحه اطلاعات باز می شود، جایی که گزینه “مشاهده رسانه” را خواهید دید. این گزینه را انتخاب کنید و سپس “نه” را انتخاب کنید تا فایل های رسانه ای این چت در گالری گوشی شما ذخیره نشود.

 

4. یک داستان صوتی ضبط کنید

 

آیا می دانستید که می توانید یک داستان صوتی را در واتس اپ نیز به اشتراک بگذارید؟ داستان صوتی سپس به عنوان یک داستان در زیر برگه “به روز رسانی” ظاهر می شود، جایی که اکنون پیام های وضعیت سایر کاربران را نیز مشاهده می کنید.

اگر می خواهید یک داستان صوتی را به اشتراک بگذارید، به تب به روز رسانی بروید و اکنون به دنبال نماد مداد در پایین صفحه خود بگردید. یک صفحه خالی ظاهر می شود که در آن می توانید وضعیت خود را تایپ کنید، ایموجی ها و افکت ها را اضافه کنید. با این حال، نماد میکروفون را نیز خواهید دید.

اکنون با ضربه زدن روی میکروفون می توانید یک یادداشت صوتی ضبط کنید که می توانید آن را به عنوان به روز رسانی وضعیت به اشتراک بگذارید! توجه داشته باشید که کلیپ صوتی نمی تواند بیشتر از 30 ثانیه باشد.

این یکی از هک های جالب واتس اپ است که با وضعیت واتس اپ شما بیشتر متمایز می شود (همچنین برای اینفلوئنسرها و مشاغل در واتس اپ عالی است !)

 

5. ببینید پیام های شما در چه زمانی خوانده شده اس

آیا می‌دانستید که نه تنها می‌توانید ببینید که کاربر پیام شما را دیده است یا نه، بلکه در چه زمانی می‌توانید ببینید؟ برای دیدن مهر زمانی رسید خواندن، روی پیام مربوطه ضربه بزنید. حالا منو را انتخاب کنید و به «info» بروید.

در اینجا، زمان دقیق خواندن پیام را خواهید دید.
البته، این تنها در صورتی کار می‌کند که ویژگی «خواندن پیام‌های» گیرنده فعال باشد.

6. متن خود را قالب بندی کنید

6. ببینید پیام های شما در چه زمانی خوانده شده است

اگر می‌خواهید با پیام‌های واتس‌اپ خود کمی گویاتر شوید، می‌توانید متن خود را قالب‌بندی کنید. شما سه انتخاب دارید:

با اضافه کردن ستاره قبل و بعد از کلمه ای که می خواهید *هایلایت کنید* چیزی را به صورت پررنگ تایپ کنید.
با استفاده از زیرخط _در مقابل کلماتی که می خواهید برجسته کنید_ از حروف کج استفاده کنید .
با استفاده از موج ~تقریبا~ یک کلمه را خط بزنید
هک مخفی: همچنین می توانید دو سبک را با هم ترکیب کنید، اگر *_می خواهید متن پررنگ و مورب باشد_*

7. پاداش هک واتساپ: فونت را تغییر دهید

بله، شما همچنین می توانید فونت را در WhatsApp تغییر دهید، که واقعا عالی است. اما به دلایلی این یک ترفند کاملاً پنهان است.

لهجه فرانسوی را «در جلو و بعد از فونت جدید» تایپ کنید. حواس تان باشد، این همان علامت آپاستروف (‘) نیست!

در گوشی اندرویدی، آن را در صفحه دوم نمادهای ویژه خواهید دید. در یک دستگاه iOS، با ضربه زدن طولانی روی آپاستروف زیر نمادهای خاص، آن را پیدا خواهید کرد. چندین خط مختلف را به شما نشان می دهد. گور لهجه همان قبر سمت چپ است.

 

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا