شبکه های اجتماعی

انیمیشن ها در واتساپ زنده‌تر می‌شوند: پخش خودکار در راه است

واتساپ، یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های پیام‌رسان در جهان، در حال توسعه قابلیت جدیدی است که به کاربران امکان می‌دهد انیمیشن‌ها، ایموجی‌ها و آواتارها را بدون نیاز به ضربه زدن روی آن‌ها به صورت خودکار پخش کنند. این ویژگی جدید که در حال حاضر در مرحله آزمایش بتا است، به ارتقای تجربه کاربری و تعاملات در این پلتفرم کمک خواهد کرد.

در حال حاضر، برای مشاهده انیمیشن‌ها در واتس‌اپ، کاربران باید روی آن‌ها ضربه بزنند. این موضوع می‌تواند در برخی موارد، به‌ویژه در حین مکالمات پویا، دست و پاگیر باشد. با اضافه شدن قابلیت پخش خودکار، کاربران می‌توانند بدون نیاز به انجام هیچ اقدامی، انیمیشن‌ها را به طور روان مشاهده کنند.

whatsapp-auto-playing-animation-setting

پس از جستجو در منوی تنظیمات در نسخه بتای WhatsApp 2.24.11.4، آزمایش‌کنندگان بتا کلید جدیدی به نام پخش خودکار تصاویر متحرک را مشاهده کردند که در زیر تنظیمات → چت → تنظیمات چت قرار دارد . همانطور که از نام پیداست، توضیحات ویژگی زیر مشخص می‌کند که گزینه جدید به محض ارسال یا دریافت، ایموجی‌ها، استیکرها و آواتارها را متحرک می‌سازد، بدون ورودی کاربر اضافی. تغییر تنظیمات جدید همچنین می‌تواند به افرادی که ترجیح می‌دهند از این برنامه با حداقل انیمیشن‌ها و حواس‌پرتی استفاده کنند، کمک می‌کند و یک تنظیم با یک ضربه برای غیرفعال کردن پخش خودکار ارائه می‌دهد.

 

علاوه بر این، واتساپ در حال توسعه تنظیماتی برای غیرفعال کردن کامل پخش خودکار انیمیشن‌ها است. این گزینه برای کاربرانی که به دنبال تجربه ساده‌تر و بدون حواس‌پرتی هستند، ایده‌آل خواهد بود.

انتظار می‌رود قابلیت پخش خودکار انیمیشن‌ها در به‌روزرسانی‌های آتی واتس‌اپ برای کاربران اندروید و iOS در دسترس قرار گیرد. این ویژگی جدید به همراه ایموجی‌های متحرک که به زودی عرضه خواهند شد، می‌تواند به طور قابل‌توجهی به جذابیت و تعاملات در این پلتفرم محبوب بیافزاید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا