شبکه های اجتماعی

واتساپ بیزنس چت بات ارائه می کند

واتساپ بیزنس چندین ویژگی جدید از جمله ارتقاء هوش مصنوعی (AI) بزرگ دریافت می کند تا به صاحبان مشاغل کمک کند تا برخی از ارتباطات خود را در این پلتفرم به طور هوشمندانه خودکار کنند. این غول رسانه‌های اجتماعی در جریان رویدادی در سائوپائولو از یک چت ربات جدید مبتنی بر هوش مصنوعی برای واتساپ بیزنس خبر داد. همچنین نشان Meta Verified را برای این کاربران عرضه کرده است. هند جزو اولین بازارهایی است که این ویژگی ها را دریافت کرده است. علاوه بر این، این شرکت همچنین در حال آزمایش قابلیت تماس برای حساب‌های تجاری است.

در ماه‌های گذشته، متا چت‌بات‌هایی را که از مدل هوش مصنوعی Llama-3 خود پشتیبانی می‌کردند، در واتس‌اپ، اینستاگرام و مسنجر در چندین بازار عرضه کرده بود. چت ربات متا هوش مصنوعی با تمام قابلیت‌های کلی مبتنی بر متن یک مدل زبان بزرگ ارائه می‌شود. علاوه بر این، می تواند تصاویر را نیز تولید کند. اکنون، این شرکت دستیار هوش مصنوعی مشابهی را برای کاربران WhatsApp Business راه‌اندازی می کند.

واتساپ بیزنس چت بات ارائه می کند

متا در یکی از پست‌های رسمی خود گفت:

ما هوش مصنوعی را آموزش می‌دهیم تا به محبوب‌ترین سؤالاتی که کسب‌وکارها در واتس‌اپ دریافت می‌کنند پاسخ دهد، تا بتوانند به سرعت به مشتریان کمک کنند تا پاسخ‌های مورد نظر خود را پیدا کنند.» به نظر می رسد این ویژگی نه تنها پاسخ های از پیش نوشته شده را ارسال می کند، بلکه به طور هوشمندانه بر اساس نیازها و نیازهای مشتری کمک می کند. همچنین می توان از آن برای بازاریابی محصولات و خدمات به کسانی که ممکن است به آنها علاقه مند باشند استفاده کرد. این شرکت قصد دارد اتوماسیون ارتباطی را با فناوری هوش مصنوعی نوآوری کند تا کسب و کارها را بیشتر به آنها متکی سازد.

این ویژگی در حال حاضر در حال آزمایش است اما در هند و سنگاپور و پس از آن برزیل در روزهای آینده عرضه خواهد شد. مشخص نیست که آیا در ظرفیت محدود عرضه می شود یا برای همه کاربران واتس اپ بیزینس ارائه خواهد شد.

منبع
gadgets360

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا